יום שבת, 16 באוקטובר 2021

האיש עם המספריים

האיש עם המספריים / דנה יזרעאלי


הספר הינו אוסף של סיפורים קצרים על אנשים בסיטואציות שונות בחייהם. הסיפורים מדברים על אהבה, אכזבות, דחייה וכאב ועל רגעים קטנים מהחיים מכל מיני נקודות מבט.

הסיפור שפותח את הספר נקרא "חורים" ובו צעירה נקלעת לתאונה וכשהיא שבה להכרתה היא קודם כל רואה את השמיים ואז מבחינה בחור בגרב שלה וזה מאוד מטריד אותה שיבחינו בחור. בזמן שמטפלים בה היא שקועה במחשבות על גרביים וגם על מצב התחתונים שלה, והיא חושבת לעצמה שבפעם הבאה תהייה מוכנה לפני מצב דומה ותדאג שלא יהיו ברשותה גרביים עם חורים. 

הסיפור פרדה מדבר על מערכת יחסים שהגיעה לסופה ועל התהליך שחווים שני הצדדים לאור הנתק, הזיכרונות שהם מעלים כל אחד בנפרד ועל פי נקודת מבטו, האופן שבו הם מנסים להמשיך בחייהם, והמסקנות לגבי סיום הקשר ביניהם.

סיפור בשם חדר המתנה מתאר מישהי אשר בעת המתנה ארוכה בחדר ההמתנה מנסה להעביר את זמנה בכל מיני מחשבות שיעסיקו את מוחה. כשהיא נכנסה לחדר ההמתנה, היה עליה להשאיר בכניסה את הטלפון הסלולר, מה שהפך את זמן ההמתנה למייגע במיוחד. 

הסיפור האחרון בספר נקרא כשם הספר "האיש עם המספריים", ורק מלהיזכר מה אותו איש גוזר בסיפור מעלה בי צמרמורת. 

יש בספר סיפורים שאהבתי (אלה שדיברו על רגשות, מחשבות ותחושות) ויש כאלה שפחות (אלה שעלילתם בדיונית) , ואם אתם אוהבים סיפורים קצרים וגם מתחברים לסיפורים מעולם האלטרנטיבי-בדיוני, אז סביר להניח שתמצאו את מבוקשכם ב"האיש עם המספריים". 


85 עמודים
עריכה: בר פסח
הוצאת ספרי ניב
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה שראיתי מהמרפסת

מה שראיתי מהמרפסת / אפרת קנובל תכירו את נעמה. היא הייתה נשואה לעמירם, אמא לשני ילדים בוגרים וסבתא לנכדים. למה "הייתה" אתם שואלים? ...