יום שבת, 2 באוקטובר 2021

פנים אחרות

פנים אחרות / רונית לוינגר קוריאל עובדיה

סיפורים


הספר מורכב מאוסף של סיפורים המדברים על מגוון רחב של נושאים. על קשרי משפחה ואימהות, אהבות ואכזבות, אהבה לחיים ולחיות, פחדים ותקוות, זיכרונות וגעגועים, בדידות ופגיעות ואלימות.

הסיפור שפותח את הספר הוא "בדרך לקדש ברנע" ובו מתואר מפגש בין שתי נשים. האחת גרה בגפה לאחר שבעלה עזב את הבית מאחר שלא הצליחו להביא ילד, השנייה ברחה מהבית בעקבות מעשה לא נאות שעשתה והביא לתוצאות שלא מאפשרות להחזיר את הגלגל לאחור. יחדיו, השתיים מנסות למצוא פתרון למצבן הרגיש, עד לסוף המאוד מציאותי .

בסיפור "הסולטן", המחולק לשלושה פרקים, רחל ושרה הן אחיות תאומות אשר בילדותן איבדו את הוריהם בתאונה. כשרחל גולשת בפייסבוק ונתקלת בתמונה של אדם במסיבת תחפושות עם תחפושת שהזכירה לה לבוש של סולטן, משהו בתמונה מעורר ברחל זיכרונות נשכחים. היא מחליטה לגשת למקום שבו התקיימה המסיבה ולהבין מה בדיוק באותו סולטן מסתורי מעורר בה סערת רגשות. מה שהיא תגלה יגרום לה ולאחותה התאומה להבין כ י קיים סוד גדול בחייהן .

הסיפורים המגוונים כתובים בצורה טובה וקולחת. הכתיבה הטובה והמסקרנת מדרבנת להמשיך ולקרוא עד לחשיפת כל סיפור בשלמותו. אם אתם אוהבים לקרוא סיפורים קצרים ומחפשים הסחת דעת מהשגרה, הספר הזה הוא בדיוק בשבילכם .


198 עמודים
עריכה: שחר בוגנים
אוריון הוצאת ספרים
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה שראיתי מהמרפסת

מה שראיתי מהמרפסת / אפרת קנובל תכירו את נעמה. היא הייתה נשואה לעמירם, אמא לשני ילדים בוגרים וסבתא לנכדים. למה "הייתה" אתם שואלים? ...