יום שלישי, 5 באוקטובר 2021

נסיכה בספק

נסיכה בספק / הילה קופרמן


העלילה מספרת את סיפורה של אנבלה, הנסיכה לשושלת ורבון, הנסיכה היחידה של המלך והמלכה בממלכת אדמורנד. מאז ומתמיד אנבלה ידעה היטב איך יתנהלו חייה. בתור נסיכה, יהיה עליה להינשא למועמד שהוריה יבחרו עבורה. 

הנסיכה אנבלה אמנם חיה בארמון כשמסביבה פאר והדר, אך, היותה נסיכה מונע ממנה להגשים את חלומותיה ולפעול על פי רצונותיה. מסלול חייה הוחלט מראש ותפקידה היחידי הוא להינשא עד גיל 17, להועיל לממלכה באמצעות נישואיה לנסיך מממלכה עוצמתית אשר יביאו לחיזוק ממלכת אדמורנד, ולאחר מכן, לציית בכניעות לבעל ולהביא יורשים לעולם.

אנבלה עומדת לחגוג את יום הולדתה ה-16 וזה אומר שבקרוב יתקיים בארמון נשף מפואר אשר אליו יגיעו כל המועמדים שמתוכם יבחר בעלה המיועד. המלוות שלה שהן גם חברותיה הטובות בארמון, מחכות בקוצר רוח ליום נישואיה היות ורק לאחר שהנסיכה תינשא, גם הן תוכלנה להינשא אך לא לפני כן. במקום לשמוח לאור המאורע הקרב, אנבלה מרגישה חרדה ועצובה יותר מתמיד כי בסתר ליבה היא כבר מאוהבת, והיא יודעת שלאהבה שלה אין כל סיכוי. 

מי הוא מושא אהבתה של הנסיכה אנבלה? מה יקרה בנשף יום הולדתה המפואר? האם האהבה תגבור על חובתה כנסיכה? את כל התשובות תמצאו בספר: "נסיכה בספק"!

מדובר בספר נוער מהנה שגם מבוגרים בהחלט יכולים ליהנות ממנו. הוא כתוב בצורה מעניינת, גדוש בתככים, סודות, אהבה ושנאה, עלילתו קלילה וקולחת, מעט תמימה וילדותית ומסתיימת באופן שמשאיר רצון לקרוא את ההמשך, כי צפוי המשך היות והספר הזה הוא הראשון בטרילוגיה, כך שצפויים עוד שני ספרים בדרך ולאור הספר הראשון בהחלט יש למה לצפות.

שורה תחתונה: זהו סיפור על נסיכה אשר לציית להוריה צריכה. עתידה נקבע מרגע לידתה ולכן עליה לוותר על אהבתה.

352 עמודים
עריכה: זוהר גולדפרב
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2020

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מה שראיתי מהמרפסת

מה שראיתי מהמרפסת / אפרת קנובל תכירו את נעמה. היא הייתה נשואה לעמירם, אמא לשני ילדים בוגרים וסבתא לנכדים. למה "הייתה" אתם שואלים? ...