יום ראשון, 12 בדצמבר 2021

מוות על הדנה

מוות על הדנה / דניז מינה


תכירו את אנה מקדונלד. היא נשואה לעו"ד בשם היימיש ולשניים יש שתי ילדות צעירות. היא חיה חיים רגועים למדי וכמו מידי בוקר מתעוררת לפני כולם ונהנית מרגעי השקט של שעות הבוקר המוקדמות. אנה החליטה להאזין לפודקאסט מרתק העוסק בפשע אמיתי שהתרחש על יאכטה בשם דנה. הנושא מסעיר אותה היות והיא מבינה כי בעל היאכטה שמת על היאכטה עם שני ילדיו, הוא גבר שפגשה שנים אחורה בתקופה אחרת בחייה. 

במקביל, בעלה של אנה מנחית עליה בשורה שמטלטלת את חייה והיא מרגישה אבודה ונואשת. מה שמעסיק אותה באותם רגעים קשים הוא אותו פודקאסט שאליו התמכרה. היא נחושה לגלות מה הוביל למותו של ידידה מהעבר. המשטרה אמנם עצרה חשודה בפשע והתיק פוענח לטענתם, אבל אנה בטוחה שהאמת היא אחרת. 

כשבעלה של חברתה הטובה דופק על דלת ביתה ושכנה חטטנית מצלמת את השניים ומעלה את תמונתם לאינטרנט, אנה מבינה שבגלל אותה תמונה, העבר שאותו כל כך ניסתה להסתיר נחשף וכעת, היא נמצאת בסכנה ממשית וביתה הוא כבר לא מקום בטוח. באופן בלתי צפוי, קיים גורם מקשר בין פרשת הרצח על הדנה לבין עברה הנסתר והיא מחליטה לצאת למסע שיעמת אותה עם גורמים מעברה ויחשוף את כל האמת גם על פרשת המוות על הדנה. 

מה אנה מסתירה בעברה? ומה באמת התרחש על היאכטה? את כל התשובות תמצאו בספר המרתק: "מוות על הדנה"! 

מאוד נהניתי לקרוא את הספר שהיה קצבי, מותח, סוחף ומרתק לכל אורכו ועם תפנית בלתי צפויה שכלל לא עלתה בדעתי, ובעיני, להיות מופתעת בספר מתח זה מה שהופך את הספר למוצלח! אהבתי את דמותה של אנה שבניגוד לאיך שתואר שהתנהלה בצעירותה, הפעם הייתה בה נחישות, חדות ואומץ להתמודד עם האנשים שרמסו אותה פעם ומאיימים לפגוע בה בשנית. 

שורה תחתונה: מותחן משובח ובמרכזו, פודקאסט המדבר על פשע אמיתי ואכזר מביא את אנה לחקור את האמת ולהתמודד עם עברה הנסתר. 

320 עמודים
מאנגלית: אילן פן
הוצאת פן וידיעות ספרים 
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...