יום רביעי, 22 בדצמבר 2021

יחסי עם ג'וני מ'

יחסי עם ג'וני מ' / נורית זרחי

סיפורים


מדובר בספר המכיל אוסף של 14 סיפורים קצרים. סיפורים מהחיים העוסקים בזיכרונות, בדידות, בגידות, שאיפות וחלומות, אכזבות ומגוון תחושות ורגשות שהינן חלק ממהות החיים. הסיפורים כולם כתובים בשפה יפה ורהוטה. יש עומק בתוכן והמשמעויות לעיתים חבויות בין השורות.  

הסיפור "סרפד" מספר על כותבת המעוניינת לפרסם את שירתה בעיתון. היא משוועת להכרה באיכות כתיבתה מאישה אותה היא מעריצה, אך, זו לא ממהרת לספק לה את מבוקשה. 
הסיפור "זהרורים" המופיע מיד אחרי "סרפד", מנסה לפענח את שאיפתה של כותבת השיר מהסיפור הקודם, ועוסק בשייכות, בזרות, בחשיפה לעולמות אחרים ובמשמעות של המילה בית.

הסיפור "הראשון והשני" מספר על אישה גרושה הנישאת בשנית, אך, בעלה הראשון מאוד נוכח בחייה ובחיי בעלה החדש. המצב הלא שגרתי מביא אותה למסקנות אודות חייה שלה ומקומה בעולם. 

הסיפור ששמו הוא כשם הספר מדבר על חיבור בלתי צפוי שנוצר בין שני אנשים בשל חיבתם לתחום עניין משותף, מה שנקרא "נפש תאומה". החיים הרחיקו את הנפש האחת מתאומתה והגורל הפריד ביניהן לעד.

הסיפורים כאמור כתובים היטב ומעניינים. את רובם אהבתי, אם כי, היו כאלו שפחות התחברתי לנושא שעליו נכתבו או שלא בטוח שירדתי לסוף דעתה של הסופרת. אם אתם נמנים עם חובבי הסיפורים הקצרים וספרות יפה ועמוקה מתחבבת עליכם, אין ספק שתהנו מאוסף הסיפורים "יחסי עם ג'וני מ'. 

59 עמודים
עורכות: עליזה ציגלר, ורד זינגר
עורך ראשי: יפתח אלוני
הוצאת אפיק
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...