יום שבת, 25 בדצמבר 2021

קפה שחור ברכבת אקספרס

קפה שחור ברכבת אקספרס / מאיר גז


העלילה מספרת את סיפורה של מאיה, רווקה בשנות ה-30 לחייה שעדיין מחפשת את החצי השני שלה שלו היא קוראת "המיועד". היא עובדת בחברת ביטוח, ושם בחברה יש מישהו ששבה את ליבה, אבל אותו גבר הוא גרוש עם ילדים ואין לו תוכניות לילדים נוספים בחייו, ומאיה שרוצה להקים משפחה מנסה לפתוח את ליבה בפני גברים אחרים ועל כן יוצאת לדייטים.

כך היא פוגשת באמיר, בנו של איש עסקים עשיר. הדייט שלהם היה די מוצלח והם הביעו היענות להמשיך לדייט שני, אבל למחרת, מאיה מגלה למרבה הזעזוע שאמיר מצא את מותו מפגיעת רכבת. לא ברור מה התרחש בדיוק והמשטרה נכנסה לתמונה בשביל לבדוק אם מדובר בתאונה, התאבדות או שמא ברצח.

המצב לא מזהיר עבור מאיה שהופכת לחשודה העיקרית במותו של אמיר. היא האחרונה שראתה אותו בחיים ועל כן, היא נקראת לתחנת המשטרה. אבל פה לא מסתיים הסיפור. העניינים רק הולכים ומסתבכים, עוד גופות צצות ומאיה מגלה עד כמה שקשה להאמין באנשים הסובבים אותה. בנוסף, בעת נסיעה ברכבת פוקדים אותה חלומות מטרידים אשר גורמים לה לנבור בעבר המשפחתי עד לקבלת כל התשובות לספקותיה. 

מה מתרחש בחלומותיה של מאיה שכל כך מטריד את מנוחתה? ומהי האמת מאחורי פרשת מותו של אמיר וכל אשר התרחש בעקבות זאת? את כל התשובות תמצאו בספר: "קפה שחור ברכבת אקספרס"!

הספר מעניין, קולח, קצבי, והייתי סקרנית לגלות איך תתפתח העלילה. היו התפתחויות בלתי צפויות, כאלה שאהבתי וכאלה שפחות. אהבתי את העובדה שיש לא מעט דמויות מתעתעות שאפשר להוסיף אותן לרשימת החשודים ההולכת וגדלה. קו העלילה שהתייחס לחלומותיה של מאיה די גלש לז'אנר העל טבעי. לי זה לא הפריע כי כל עוד הוא משתלב בעלילה במינון מופחת אני נהנית מכך. 

שורה תחתונה: מאיה חוותה דייט מוצלח וקיוותה שהאהבה תתחיל לפרוח. היא רק לא תיארה לעצמה שלמוחרת היום, הדייט שלה יהפוך למנוח! 

188 עמודים
עריכה ספרותית ולשונית: אורית צמח
סטימצקי הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...