יום שישי, 31 בדצמבר 2021

כל מה שתבקשי

כל מה שתבקשי / סופי קינסלה


תכירו את פיקסי. לא סתם הכינוי הזה דבק בה. היא פשוט לא מצליחה להפסיק לנסות לתקן דברים. זאת האובססיה הקטנה שלה שמלווה אותה בחיים. פיקסי עובדת בחנות המשפחתית שהקים לפני שנים אביה שנפטר לפני כמעט עשור. מאז, אמה מקבלת את ההחלטות בעסק ופיקסי, שניסתה בעבר להקים עסק משלה וכשלה, חזרה לעבוד בעסק המשפחתי. 

פיקסי תמיד הרגישה חוסר ביטחון מול אחיה המצליח, ג'ייק ואחותה היפהפיה, ניקול. היא אף פעם לא מצליחה לעמוד על שלה מולם ומה שיש לה לומר להם במחשבותיה, יוצא בפועל כמשפט מגומגם או שלא יוצא בכלל והיא נותרת אילמת מולם.

פיקסי מאוהבת בראיין, חברו הטוב של ג'ייק וכשהוא שב ללונדון אחרי שהייה בארה"ב, אין מאושרת ממנה והיא כבר רוקמת תוכניות לעתידם המשותף. אבל הוא לא היחיד שנכנס לחייה. בבית קפה היא פוגשת בסבסטיאן או בכינויו סב, ומצילה את המחשב הנייד שלו כשהתקרה עמדה להתרסק עליו. סב אסיר התודה אומר לפיקסי שהיא ממש הצילה אותו והוא מרגיש שהוא חייב לה טובה ענקית ומסכם את חובו במילים "כל מה שתבקשי".

מה פיקסי תבקש מסב? מה יקרה בינה לבין ראיין? והאם היא תצליח לעמוד על שלה מול משפחתה? את כל התשובות תמצאו בספר המהנה: "כל מה שתבקשי"!

איזה ספר כיפי! הוא קליל, מהנה ומאוד קולח ומספק הסחת דעת מבורכת. מאוד אהבתי את דמותה של פיקסי, את התהליך שעברה ואת השינוי שהתרחש בחייה. אז נכון שהיה ניתן לנחש איך תתפתח העלילה, אבל זה כלל לא פגם בחוויית הקריאה שהייתה טובה. 

זה הספר הראשון של סופי קינסלה שאני קוראת אבל בהחלט לא האחרון. אהבתי את הכתיבה של קינסלה ואת דמויותיה המקסימות וכבר מחכה לספר הבא.

שורה תחתונה: ספר מהנה, קליל ומקסים על צעירה בשם פיקסי עם אובססיה לתיקון דברים! 

385 עמודים
מאנגלית: דנה טל
הוצאת הכורסא
שנת הוצאה: 2021


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...