יום רביעי, 2 בפברואר 2022

השושבין הגרוע ביותר

השושבין הגרוע ביותר / לוסי סקור


תכירו את פרנצ'סקה באראנסקי או כפי שחבריה קוראים לה: פרנקי. היא מתגוררת בברוקלין בדירה שכורה, לומדת לתואר שני ובמקביל גם עובדת. כשחברתה הטובה ביותר, פרו, עומדת להינשא לבחיר ליבה, פרנקי נרגשת כאילו שהיא זו שעומדת להינשא. אורחי החתונה המתקיימת בברבדוס הם אנשי האליטה הנהנים מאורך חיים ראוותני ונוצץ אליו משתייכים גם החתן והכלה, בניגוד לפרנקי שחיה בדוחק ולא מתביישת לעבוד בשתי עבודות על מנת להצליח לרכוש את שמלת השושבינה שלה. 

השושבין של החתן הוא איש עסקים ממנהטן, גבר עשיר ונחשק בשם איידן קילבורן. איידן שהוא גם רווק, מככב בקביעות במדורי הרכילויות בשל מעמדו ויופיו הרב. על פרנקי איידן לא עושה רושם רב במיוחד, ההפך הוא הנכון. היא רואה בו טיפוס יומרני וזחוח שלא שווה את תשומת ליבה. היא מעולם לא השתוקקה להתחכך באנשי האליטה והייתה מאוד מסופקת וגאה בחיים שיצרה לעצמה. היא לא בחורה קלת דעת שתנסה ללכוד ברשתה בן זוג עשיר. 

מספר שעות לפני החתונה, החתן נחטף, ופרנקי נאלצת לשתף פעולה עם איידן בשביל לדאוג שהחתן יחזור בבטחה ובזמן לטקס. מה שמתחיל כמסע חילוץ מסחרר מתפתח למפגש לוהט בין פרנקי ואיידן. לכאורה, המפגש היה חד פעמי, אבל גם איידן וגם פרנקי לא מצליחים להתגבר על המשיכה שהשניים חשים זה כלפי זו. איידן מצידו לא מחפש קשר רציני. הוא שקוע כל כולו בעבודתו ויוצא רק עם בחורות מהאליטה הגבוהה שאותן הוא מציג לראווה כמו תכשיט יפה. ופרנקי טרם מצאה את גבר חלומותיה, למורת רוחה של אמה שמשתוקקת לבואם של נכדים וכמה שיותר מהר יותר טוב. 

פרנקי ואיידן נסחפים בתשוקתם זה לזו, אבל לשניהם ברור שהסידור שנרקם ביניהם הוא זמני בלבד. הרי הם משתייכים לשני עולמות כל כך שונים. אבל האם יש עתיד לקשר ביניהם למרות הפער העצום? האם התשוקה הגדולה תהפוך לאהבה? את כל התשובות תמצאו בקומדיה הרומנטית: "השושבין הגרוע ביותר"!

ממש נהניתי לקרוא את הספר שסיפק הסחת דעת מהנה במיוחד. הספר כייפי וכתוב בצורה טובה ומושכת. היו בו קטעים ממש מצחיקים בזכות משפחת באראנסקי ובראשם מיי, אמה של פרנקי שהטירלול שלה ושל כל משפחתה הוסיף קסם רב לעלילה. 

דמותה של פרנקי הייתה מקסימה בעיני. היא אישה עצמאית, דעתנית, נחושה וחריפה, וממש אהבתי את האופי שלה. היא עומדת על שלה, פועלת על פי רצונה, אין לה פילטרים והיא לא מאפשרת לאף אחד לזלזל בערכה. את פרנקי אף אחד לא קונה בכסף ואיידן, הרווק הנחשק שקשה לעמוד בפניו יקבל ממנה שיעור חשוב לחיים. 

שורה תחתונה: קומדיה רומנטית, מהנה ופרועה, גדושה בסקס וברגעים משעשעים שיגרמו לכם לצחוק בקול ולהתאהב בדמויות המקסימות שבה!

427 עמודים
מאנגלית: תם פררו
הוצאת אהבות
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...