יום שישי, 4 בפברואר 2022

משחק האלים

משחק האלים / זוהר הרוש


העלילה מספרת את סיפורו של לנז, ילד אשר נמכר על ידי הוריו ונלקח לטירה הגדולה שבה מתגוררים שלושת האלים. לנז נזרק לתוך אזור שבמבט ראשון מצטייר כשטח מיוער ופתוח שבו זורם נחל לכל אורכו. אך, השטח הוא בעצם כלא תחום בחומות מאוד גבוהות, שאליו נשלחים פושעים ואנשים שהאלים החליטו להכניסם לכליאה לעד.

לנז פוגש באדם בשם סלייטר, פושע שכבר כלוא במקום שנים רבות. מלבד אנשים רגילים, ישנם במקום התחום, ולמעשה באזור כולו, גם אנשים משני צורה שיכולים להפוך ליצורים אימתניים עם כוחות עצומים, וגם יצורים שאינם משני צורה. סלייטר לוקח את לנז תחת חסותו. הוא מלמד את הילד הצעיר כיצד להגן על עצמו ומבהיר לו שעליו לדעת כיצד להרוג במטרה לשרוד.

לנז הצעיר הופך מילד עדין ותמים לנער תזזיתי היודע להגן על עצמו. לאחר שהייה ממושכת באזור התחום, מגיעה לשם צעירה בשם ג'ואני ומתחברת ללנז. השניים נחושים לגלות האם קיימת דרך לצאת מהכלא שבו הם חיים והם עומדים לגלות כי גם מחוץ לחומות הם עדיין צריכים להיאבק למען חירותם. לנז גם יגלה פרטים חדשים על עצמו וגם אודות משפחתו וימצא את עצמו בסכנה מכיוון בלתי צפוי. 

מה לנז יגלה על עצמו? האם הוא יצליח לצאת לחופשי ולהיות חופשי באמת? תקראו את הספר ותגלו! 

 מדובר בספר פנטזיה לנוער ולצעירים ברוחם אשר אוהבים את ספרי הפנטזיה. הספר כתוב היטב, מאוד קולח, מסקרן ומרתק. אני לא מרבה לקרוא ספרים מז'אנר המד"ב והפנטזיה, אבל חייבת לציין שמאוד נהניתי מהקריאה ומהעולם הבדיוני שהכותבת יצרה בכישרון רב. 

הדבר היחיד שמאוד הפריע לי והיה בעיני תמוה הוא הסיום שהרגיש לי מאוד לא ברור. אפילו לא היה מדובר בסוף פתוח אלא ממש קטיעה באמצע סצנה. כמו לצפות בסרט שבדקות האחרונות לסיומו מתחילה הפסקת חשמל ואתם מפסידים את הסוף. מלבד העובדה הזו, ספר נהדר לאוהבי הז'אנר!


224 עמודים
עריכה ספרותית: ספיר צברי
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...