יום שישי, 11 במרץ 2022

הבית שלנו

הבית שלנו / לואיז קנדליש

תכירו את פי (פיונה). יום קשה ומסויט עבר עליה. הדבר היחיד שהיא רצתה הוא להיכנס לביתה, הבית שהיא כל כך אוהבת ושבו גדלו שני בניה הצעירים מיום היוולדם. אבל באותו יום פי רואה שמול ביתה עומד רכב הובלות, וכשהיא מתקרבת היא מבחינה ברהיטים שמוכנסים אליו. פי נכנסת לבית ש-ל-ה ונאלמת דום. ביתה האהוב ריק מכל חפצי המשפחה. בכניסה פי פוגשת בלוסי, אישה שטוענת שהיא בעלת הבית החדשה. אבל רגע, פי לא מכרה שום בית? איפה כל החפצים שלה? מה זרים עושים בביתה וטוענים לבעלות על הנכס? 

פי הנסערת מנסה לאתר את בראם (אברהם), בעלה אבל הוא לא זמין ולמעשה נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. אמנם היא ובראם נפרדו לאחר שפי גילתה שבגד בה, או ליתר דיוק תפסה אותו על חם, אבל הבית שייך לשניהם ועד כמה שידוע לה הוא אמור להמשיך ולהיות שלכם ובעתיד של ילדיהם. אלא אם כן, יש משהו שפי לא יודעת. ואכן, אם תשאלו את בראם, הבגידה שגרמה לפרידה היא עוד כלום בהשוואה לכל שאר הדברים שפי לא יודעת. 

אז מה באמת קרה עם הבית? לאיפה בראם נעלם? אילו עוד גילויים מטלטלים צפויים לפי? את כל התשובות תמצאו בספר הנהדר: "הבית שלנו"!

היה מהנה לקרוא את הספר שהיה מסקרן לכל אורכו ועם התפתחויות מפתיעות שהפכו את חוויית הקריאה למאוד טובה. אני גם חייבת לציין שאהבתי את הסיום שהותיר אותי עם תחושה של OMG. הספר הוא יותר דרמטי ממותח אבל מוצלח ביותר ומדבר על סודות במשפחה, בגידה וחוסר אמון, התמודדות עם מצבי לחץ והחלטות גורליות שמשנות את חייהם של המעורבים לעד. 

העלילה מועברת מנקודת המבט של פי ושל בראם ועל גבי שני צירי זמן. ציר הזמן הראשון הוא היום שבו פי מגלה שמישהו מכר לה את הבית והימים שלאחר מכן, והשני מתרחש מספר חודשים מאוחר יותר ומציג את נקודת המבט של פי כפי שהיא מתארת אותה בתוכנית רדיו פופולרית שבה היא חושפת את סיפורה, וסיפורו של בראם שאותו הוא כותב על גבי קובץ וורד ומתאר את השתלשלות האירועים כפי שהוא חווה אותם.

שורה תחתונה: דרמה משפחתית מרובת טלטלות על סודות, בגידות וגם שקרים שככל שהם נערמים כך התוצאות הרסניות יותר. 

398 עמודים
מאנגלית: גיא הרלינג
הוצאת תכלת 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...