יום שני, 28 במרץ 2022

הכול לטובה

הכול לטובה / דבי מקומבר


תכירו את ג'וליה ג'ונס, מעצבת פנים מוכשרת ואמא לשתי בנות בוגרות שהרגישה שהחיים שלה מתפרקים כשבעלה הודיע לה שהוא רוצה להתגרש אחרי שהתאהב באישה אחרת. ג'וליה ניסתה לעשות הכול על מנת להשאיר את משפחתה שלמה, אבל בסופו של דבר בלב כבד נאלצה לחתום על מסמכי הגירושים.

כעבור 6 שנים, ג'וליה מתגוררת לבדה בבניין דירות שהקסים אותה מהרגע הראשון שראתה אותו. בנותיה גרות יחד בקרבת הקולג' שלהן, וג'וליה התחילה לעבוד הרבה פחות שעות כהכנה לפרישה הקרובה, והיא מרגישה מוכנה בהחלט לחיות את חייה במלואם ובלי אף גבר לצידה. בחדר הכושר של בניין מגוריה הוא פוגשת בהית', שכן בבניין שמושך את תשומת ליבה. השניים מתאמנים מידי יום בחדר הכושר בלי להחליף מילה. אבל באחד הימים הית' מציג את עצמו בפני ג'וליה ומכאן זוהי תחילתה של ידידות מופלאה שמתפתחת די מהר לרגשות עזים מצד שניהם.

ג'וליה והית' לא חשבו שיהיה להם סיכוי לפרק ב' בחייהם. שניהם עברו בגידה וגירושים וחוו דייטים מסויטים ועל כן היו בטוחים שאת יתרת חייהם יעבירו בלי בן/בת זוג. אבל הכימיה ביניהם הוכיחה אחרת ונראה כי גם להם יש עדיין סיכוי לשוב ולהרגיש נאהבים. אבל לא כל כך מהר... אי אפשר בלי איזה גילוי מפתיע המאיים לשבש את תוכניותיהם העתידיות.

השאלה הגדולה היא האם הרגשות שהם חשים אחד כלפי השני יצליחו לגבור על המכשולים המורכבים? את התשובה לשאלה תוכלו לגלות בספר הקליל: "הכול לטובה"!

הספר כאמור קליל, מהנה וכתוב בצורה מאוד זורמת וקולחת. דבי מקומבר כותבת נפלא ומצליחה לרקום עלילה מתוקה ומלאת תקווה עם דמויות שקל מאוד לחבב. וכפי שהיא נוהגת לעשות בספריה, גם הפעם הייתה קריצה קטנטנה לספרה הקודם באמצעות אזכור דמות מרכזית. 

הספר מאוד אופטימי ומדבר על פרק ב' והתחלות חדשות, התמודדות של המשפחה כולה עם גירושים, בדגש על הילדים גם אם הם בוגרים, השלמה וקבלה וגם היכולת לסלוח ולראות את חצי הכוס המלאה, או כמו שאביה של ג'וליה נהג לומר לה: "הכול לטובה".

שורה תחתונה: "הכול לטובה" הוא סיפור אופטימי ומלא תקווה המראה כי גם כשאהבה נגמרת עדיין יש סיכוי לאחת אחרת. 

249 עמודים
מאנגלית: קטיה בנוביץ'
תכלת הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...