יום ראשון, 17 באפריל 2022

לב מצולק

לב מצולק / לילך טביב זדה אקונין


עלילת הספר מספרת את סיפורם של ליהי ואנדרי. זוג אשר סיפור אהבתם התחיל בספר "לב כבול". כעת בחלק השני של הדואט סיפורם של השניים ממשיך בדיוק מהנקודה שבה הסתיים הספר הראשון. יש לציין שאופן הסיום של "לב כבול" היה מסעיר ביותר ומאוד סקרן אותי לגלות איך תתפתח העלילה.

אז קצת רקע על הזוג הראשי...ליהי בנט היא עו"ד צעירה שהחלה את התמחותה בחברת ספיר. שם התאהבה באנדרי, הבוס שלה והגבר שהרטיט את ליבה. השניים ניהלו קשר סוער ורווי תשוקה. למרות אהבתם העזה זה לזו היו להם לא מעט משברים, בין היתר בשל היותם אנשים מאוד גאוותנים. טינה ישנה מהעבר מעמידה את השניים בסכנה וזה מה שהוביל לאופן הדרמטי שבו הסתיים הספר" לב כבול".

כעת, ליהי נמצאת במצב מסכן חיים והאיום על חייה טרם הוסר. בשביל להגן עליה, אנדרי מחליט לשמור על מרחק ממנה, בניגוד לרצונו. ליהי מפרשת את התרחקותו באופן שגוי והדבר מוביל לריחוק בלתי נמנע ביניהם. אבל זו לא הבעיה האחרונה שמצפה להם. כשאקסית מעברו של אנדרי תשוב ארצה, אהבתם תספוג מהלומה נוספת. 

מי מאיים על חייה של ליהי? האם למרות כל המכשולים שבדרך, האהבה של ליהי ואנדרי תנצח? את כל התשובות תמצאו בספר: "לב מצולק"! 

כמו בספר הקודם, גם הפעם כתיבתה של הסופרת מאוד טובה וקולחת והדמויות מלאות רגש. אהבתי את דמותה של ליהי, אישה עוצמתית, מקצועית, אסרטיבית ונחושה שלא מאפשרת לאף אחד להכתיב את צעדיה. היא בעל ערכים טובים, יש לה יופי פנימי וחיצוני ולב ענק שגורם לכולם מסביבה להישבות בקסמה. בזכות ליהי, אנדרי הפך לאדם טוב יותר. הוא אמנם עדיין שתלטן לא קטן, אבל ממנה הוא למד על חמלה והזדמנות שנייה. 

יש בספר ארוטיקה, אבל במינון מופחת לעומת הספר הראשון, דבר שלי אישית לא הפריע. להפך. מעדיפה רומנטיקה על ארוטיקה. "לב מצולק" הוא כאמור חלק שני בדואט, ואני ממליצה מאוד לקרוא את החלק הראשון על מנת שהעלילה ודמויותיה הנהדרות יובנו כהלכה. אופן סיום הדואט מותיר פתח לספר חדש אשר בו תוכל לככב דמות משנית מהעלילה. ככה אני בכל אופן הסקתי זאת מסיום הספר. 

שורה תחתונה: "לב מצולק" הוא חלקו השני של הדואט בכיכובם של ליהי ואנדרי, הזוג הלוהט. גם הפעם צפויות להם סיטואציות סבוכות שיגרמו בעיקר לליהי להזיל ים של דמעות.

276 עמודים
עריכה לשונית וספרותית: זוהר גולדפרב
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...