יום שלישי, 19 באפריל 2022

ניפגש שוב בשנה הבאה

ניפגש שוב בשנה הבאה / סופי קאזנס


תכירו את מיני קופר. לא המכונית. האישה. כשמיני נולדה אמה תכננה בכלל לקרוא לתינוק או לתינוקת "קווין", אבל ביום לידתה היולדת ששהתה באותו החדר עם אמה "גנבה" לה את השם וגם את הפרס הגדול שניתן ליולדת הראשונה של שנות ה-90, וכך מיני קיבלה את שמה הייחודי ואמה טענה שעם לידתה למיני נדבק המזל הרע בעוד שהתינוק שנולד דקה לפניה וקטף את הפרס ואת שמה המיועד, קווין, קיבל את כל המזל הטוב.

כעת מיני בת 30. היא הקימה עם חברתה הטובה עסק של פאי עבור נזקקים ומאוד אוהבת את עבודתה. כשמגיע יום הולדתה החל בחצות ודקה עם סיום חגיגות סוף השנה, מיני מעדיפה לא לצאת מהבית היות ותמיד ביום המיוחד שלה המזל הרע מופיע וגורם לשלל מצבים סבוכים ומביכים. אבל היא יוצאת עם בן זוגה, גרג, למסיבת סוף השנה ושם היא פוגשת בלא אחר מאשר קווין, הגבר שאחראי לכאורה לכל צרותיה.

קווין הוא יזם עסקי מצליח ומיני בטוחה שהחיים שלו נהדרים בניגוד לחייה. מיני עומדת לאבד את העסק ואין לה כסף להמשיך לשלם שכירות, מה שיאלץ אותה לחזור לגור עם ההורים. ככל שהיא מכירה יותר את קווין, כך היא מוקסמת ממנו יותר וכבר לא רואה בו את האשם העיקרי במזלה הרע. מסתבר שבעבר דרכם הצטלבה ביותר מפעם אחת, וכעת בהווה כל מפגש ביניהם משאיר טעם של עוד.

האם מזלה הרע של מיני ימשיך ללוות אותה? איך יתפתח הקשר שלה עם קווין ומה פשר הפינגווין שעל הכריכה? את כל התשובות תמצאו בספר הקליל: "ניפגש שוב בשנה הבאה"!

הספר מאוד קולח וזורם ומספק הסחת דעת מהנה מהשגרה. יש בו רומנטיקה, אופטימיות, תובנות וגם דמויות מגוונות ומאוד אנושיות שקל לחבב. אם אתם מחפשים סיפור קליל וכיפי שיגרום לכם לרצות לאכול פאי וגם לצאת לטייל בגן החיות של לונדון, הספר הזה יספק לכם את מבוקשכם. 

דמותה של מיני ממש מתוקה. אהבתי את הקשר החזק שהיה לה עם חברתה הטובה. כל אחת צריכה חברה כזו בחייה. כמו כן, הספר ממחיש את האמרה כי "לא כל הנוצץ זהב". קל לשפוט אנשים ולהסיק מסקנות בעקבות חזותם, אבל אף אחד לא יודע מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים. 

שורה תחתונה: סיפור קליל ומהנה על אישה בשם מיני קופר שהחיים שלה לא מתניעים. 

376 עמודים
תרגום: כנרת היגנס-דוידי
הוצאת הכורסא 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...