יום שישי, 20 במאי 2022

ניצוצות של אהבה

ניצוצות של אהבה / קתרין סנטר


תכירו את קאסי האנוול, היא עובדת בתחנה לכיבוי אש ואוהבת את מה שהיא עושה. בתור האישה היחידה שבצוותה, היה אפשר לחשוב שיהיה לה קשה להסתגל לעבודה, אבל לא רק שהיא הסתגלה מהר, היא הפכה לאחת מהחבר'ה. מלבד תפקידה במכבי אש, קאסי היא גם פרמדיקית מוסמכת והסכנות לא מרתיעות אותה. להפך. במצב של סכנה ומקרי חירום היא הכי בפוקוס שאפשר ונותנת מעצמה 100%. לגמרי את כל כולה. זאת הסיבה שקאסי עמדה בפני קידום חשוב וקבלת אות כבוד. אבל בערב קבלתו, משהו משתבש ובמקום קידום קאסי יכולה למצוא את עצמה מחוץ לתפקיד, מפוטרת בבושת פנים.

באותו הזמן, אמה של קאסי אשר עימה הקשר בעשור האחרון היה די רופף, ביקשה ממנה לעבור לגור איתה במשך שנה על מנת לעזור לה בתפקוד היומיומי מאחר ואימה איבדה את הראייה בעין אחת. קאסי מחליטה לענות בחיוב לבקשת אימה, למרות משקעי העבר ביניהן. בעזרתה של הקפטן שלה, היא מוצאת מקום בתחנת כיבוי אש בקרבת מקום מגורי אמה. גם הפעם קאסי היא האישה היחידה בתחנה ועמיתיה לא רואים בעין יפה אישה בתחנה שלהם. הקפטן שלה הזהירה אותה ושבה ואמרה שלא משנה מה, אסור לה אף פעם להתאהב בכבאי אחר. זה האיסור מספר אחד שפשוט אסור להפר אותו. בתחנה הקודמת שלה זה עבד להפליא. במקום החדש פחות. כי מה קאסי יכולה לעשות אם הגיע לתחנה כבאי חדש שאותו כולם מכנים "הטירון" ובשביל קאסי הוא האדם הכי יפה שראתה מימיה?

האם קאסי הולכת לעבור על האיסור מספר אחד ולהתאהב בקולגה לעבודה? מה התרחש בעבר שגרם לריחוק בין קאסי ואימה? את כל התשובות תמצאו בספר המקסים: "ניצוצות של אהבה"!

איזה יופי של ספר. הוא כתוב נהדר ומאוד קולח ויש בו כל כך הרבה....אהבה ורומנטיקה, חברות ואחווה, חמלה וסליחה, התמודדות עם מחלה ועם טראומה. תחילה, הספר עושה רושם של סיפור קליל ומהנה, אבל ככל שהעלילה מתקדמת כך אנו נחשפים לעוד צדדים בסיפור ומגלים את התובנות העמוקות ורבות החשיבות הטמונות בו. 

דמותה של קאסי פשוט נפלאה. אט-אט אנו מגלים את עוצמתה, אישיותה הנהדרת ואומץ ליבה של אישה שנותנת את כל כולה להצלת אנשים. היא דואגת לעשות טוב בכל יום ויום. מצד אחד היא מצטיירת כאישה קשוחה השומרת על מרחק ולא ממהרת לפתוח את ליבה, אבל היא גם מאוד פגיעה ושברירית ואולי אם תאפשר לאהבה להיכנס לחייה, היא תוכל לגלות את הצדדים החזקים שבה. 

שורה תחתונה: "ניצוצות של אהבה" הוא ספר גדוש בחמלה ותקווה ואיך לא -  גם אהבה מיטיבה!

386 עמודים
מאנגלית: דנה טל
הוצאת ידיעות ספרים 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...