יום ראשון, 22 במאי 2022

סודות קטלניים

סודות קטלניים / רוברט ברינדזה


רוברט ברינדזה חוזר עם הספר השישי בסדרת אריקה פוסטר ואתם ממש לא יכולים לפספס את הספר המשובח הזה!

הפעם, בבוקר חג המולד, נמצאה גופתה של צעירה בתחילת שנות ה-20 לחייה העונה לשם מריסה מוריס. מריסה אותרה על ידי אמה סמוך למפתן דלתה כשהיא שכובה על השלג ומסביבה דם רב שקפא. גרונה שוסף והזירה האלימה הבהירה כי מדובר ברצח אכזרי במיוחד. אריקה פוסטר, מפקחת בילוש בכירה הייתה בדרכה לארוחת צוהריים בביתו של הבוס שלה לשעבר, אבל בדרכה לשם היא הבחינה בזירה המשטרתית והחליטה להשתלט על החקירה, כי אם תשאלו את אריקה מה היא מעדיפה, לחקור תיק רצח או לאכול צוהריים עם בוס לשעבר שעימו ועם אשתו יש לה יחסים די טעונים, היא תגיד לכם בלי לחשוב פעמיים שחקירת רצח זה הבילוי המועדף עליה.

מלבד רצח הצעירה, התרחשו בתקופה האחרונה ברחבי לונדון תקיפות שבוצעו על ידי דמות במעיל שחור שעל פניה מסיכת גז. לאריקה וצוותה יש חשד סביר כי הרצח של מריסה קשור לתקיפות המזעזעות שהיו בעלות אופי מיני. רשימת החשודים הולכת ומתארכת. מריסה שהייתה אישה יפהפיה ושאפתנית והתפרנסה כרקדנית בורלסק מצליחה ומוכשרת, ניהלה רומן עם יותר מגבר נשוי אחד, כך, שלמשטרה היו לא מעט כיווני חקירה. אבל דווקא כשהחקירה מתחילה להתקדם לכיוון המיוחל, אריקה נאלצת לתפוס מרחק ולהתפנות לחיים האישיים ובעיקר לשדים מהעבר שעורבים לה ברגעים הכי לא צפויים.

מה קרה בלילה שבו מריסה נרצחה? האם המשטרה תצליח לפענח את הרצח והתקיפות שהתרחשו בלונדון? האם אכן יש קשר ביניהם? את כל התשובות תמצאו בספר המעולה: "סודות קטלניים"!

ברינדזה הוא פשוט גאון והספר הזה מושלם! נהניתי מכל רגע והיה איזה שלב בעלילה שפשוט לא הצלחתי להתנתק מהספר עד שהגעתי לסופו. העלילה נהדרת, קצבית, ממגנטת ומותחת, ההתפתחויות רבות, מאוד מפתיעות, מתוחכמות ובלתי צפויות. כל מה שאפשר לבקש מספר מתח מעולה. הספר רק נגמר ואני כבר להוטה לקרוא את הספר הבא בסדרה. 

אם קראתם את ספריו הקודמים של ברינדזה, אתם פשוט חייבים לקרוא את הספר המציין הזה. ואם עוד לא קראתם, למה אתם מחכים??? לא להכיר את מפקחת הבילוש הבכירה אריקה פוסטר זה ממש חור בהשכלה! דמותה תמיד מצליחה להתחבב עלי כי מצד אחד היא אמיצה ונחושה ומצד שני מלנכולית ופגיעה. הניגוד הזה שבה הוא מה שמייחד אותה וגורם לחבב אותה כל כך. לצד אריקה מככבים לאורך כל סדרת הספרים חוקרים שהפכו לדבר הכי קרוב למשפחה עבור אריקה. הן סיפוריהם האישיים והן סיפורה של אריקה מוסיפים רבות לעלילה ויוצרים הפוגה במינון הנכון מעלילת המתח.

שורה תחתונה: איזה כיף שברינדזה חזר כי "סודות קטלניים" הוא ספר מתח נהדר!

325 עמודים
מאנגלית: ירון פריד
הוצאת רימונים 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...