יום שישי, 6 במאי 2022

לעמוד בפיתוי

לעמוד בפיתוי / שיר ערגי


תכירו את ג'ינה. היא בת 36, מורה לאומנות בבית ספר בניו יורק, נשואה למייקל ואמא לשלושה ילדים. החיים שלה טובים, שלווים ומאושרים אבל היא לא מתארת לעצמה עד כמה שהכל הולך להשתנות בחייה. כשהייתה נערה והתגוררה עם משפחתה בפירנצה שבה נולדה, ג'ינה חוותה אהבת נעורים עוצמתית וסוערת עם גבריאל, נער בן גילה שגם אהב אותה באותה עוצמה ותשוקה. אבל מסלול חייהם הפריד בין השניים ולמרות האהבה הגדולה, כל אחד מהם המשיך בדרכו. 

כעת שנים אחרי, ג'ינה שבה לפגוש בגבריאל אשר הגיע לניו יורק עם משפחתו לאחר שמונה לקונסול הכללי של ישראל בניו יורק. המפגש בין השניים עורר רגשות ישנים שהיו רדומים לאורך השנים. רגשות אשר כעת כשצפו מעל לפני השטח קשה להעלימם. השניים הרי נשואים ואוהבים את בני זוגם ובכל זאת המפגש הבלתי צפוי מצליח להשפיע עליהם עמוקות. זהו אינו הדבר היחיד שהתחולל בחייהם וצפויים להם טלטלות נוספות. 

האם גחלת רגשותיהם מהעבר תגבר על יציבות החיים שבנו במשך השנים? ואיזה סוד יתגלה שאילולא אותו מפגש גורלי היה נותר קבור בעבר? את כל התשובות תמצאו ברומן הרומנטי: "לעמוד בפיתוי"!

העלילה נעה בין ההווה אשר מקום ההתרחשות שלו היא ניו יורק לבין זיכרונות העבר מפירנצה שבאיטליה, היכן שהחל סיפור אהבתם של ג'ינה וגבריאל. יש גם את ישראל על המפה היות וגיבורי הספר הינם יהודיים. הסיפור מועבר מנקודת מבטם של שניהם כשקולה של ג'ינה מסופר בגוף ראשון ואילו זה של גבריאל בגוף שלישי. 

הספר כתוב בצורה טובה וקולחת, הוא קריא זורם ומספק חוויית קריאה מהנה לאוהבי ז'אנר הרומן הרומנטי. היו מספר טעויות הגהה שהפריעו וגם חלק מהמילים באיטלקית שנאמרו על ידי הדמויות היו מן ערבוביה של איטלקית וספרדית במקום רק איטלקית. צרם לי קצת התנהגות מסוימת של הדמויות המרכזיות והתקשיתי לחבב את דמותו של גבריאל שנראה לי מאוד שחצן וילדותי. אבל סה"כ ספר קליל וחביב שיעביר לכם כמה שעות בנעימים. 

282 עמודים
עריכה: זוהר גולדפרב
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...