יום חמישי, 16 ביוני 2022

מחפשת

מחפשת / מיה שרידן


תכירו את אוליביה (ליב). היא הייתה אמורה להיות בתקופה הכי טובה בחייה. עד לפני חודשיים היא הייתה מאושרת ומאורסת לאלק, אהובה וכבר תכננה את העתיד המשותף שלהם. אבל הכל השתנה כשאלק יצא לנסיעת עסקים ומאז נעלמו עקבותיו. ליב גילתה שאלק נסע לקולומביה ולא ליעד שאמר לה ובנוסף הוא הסתיר ממנה לא מעט דברים. היא החליטה לטוס ולחפש אותו במדינה שחוותה לאחרונה גם רעידת אדמה וגם צונאמי, וקיוותה לאתר את אלק, ללבן מולו את כל העניינים על מנת שהכל ביניהם יוכל להסתדר בסופו של דבר והם ימשיכו מהמקום שבו הפסיקו. 

אבל ליב לא יכולה לטוס לקולומביה לבד ולכן היא שוכרת את שירותיו של תומס, גבר בעל מראה קשוח וחייל קרבי לשעבר שתפקידו הוא להבטיח את שלומה של ליב במדינה הזרה שבה הסכנות יכולות להפציע בכל רגע ובכל מקום. תומס הוא טיפוס מסתורי ומסוגר. הוא טומן בחובו סודות ולא מנדב פרטים על עצמו. השהות המשותפת של ליב ותומס בקולומביה יוצרת ביניהם משיכה בלתי נמנעת. אבל לשניהם ברור שבעוד שבוע הם לא יראו יותר האחד את השני. כמו כן, תומס מתמקד במילוי תפקידו ואילו ליב מצפה להגיע ליעדה, למצוא את אלק ולקבל ממנו תשובות. אבל עד שהתשובות יגיעו, יהיה על תומס וליב להתמודד מול מצבים מאתגרים ומסוכנים ומול המשיכה העיקשת שלהם זה לזו שהיא מסוכנת לא פחות מהסכנות שבדרך. 

מה מצפה לליב במסעה לקולומביה? האם תאתר את אלק ותשוב איתו הביתה? ומה מסתיר תומס? את כל התשובות תמצאו בספר הנהדר: "מחפשת"!

זה הספר הראשון של מיה שרידן שקראתי וממש אהבתי את אופן הכתיבה שלה. העלילה טובה, קולחת, לעיתים מותחת, יש בה רגש, אינטנסיביות וגם ארוטיקה במינון הנכון. הדמויות מעניינות ומלאות רגש והניגוד והשוני באופי הדמויות הופכים את הדינמיקה ביניהם למוצלחת. אהבתי את דמותה של אוליביה שהייתה מקסימה בעיני, ונהניתי לקרוא על המסע הפיזי והנפשי שחוותה לצידו של תומס, הגבר המסתורי שמאוד קשה לקרוא אותו, בניגוד לאוליביה שהיא לגמרי כמו ספר פתוח. 

שורה תחתונה: ב"מחפשת", ליב מחפשת תשובות לשאלותיה ויוצאת למסע רווי סכנות המטלטל את רגשותיה! 

189 עמודים
מאנגלית: יפעה הדר
הוצאת אהבות 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...