יום שבת, 23 ביולי 2022

לאהוב את החיים

לאהוב את החיים / סופי קינסלה


תכירו את אווה. רווקה, צמחונית, המתגוררת בלונדון עם הארולד, כלב שהצילה והוא בשבילה ממש כמו בן משפחה. עבורה הארולד הוא הכלב הכי נפלא בעולם. אז נכון, הוא אוהב להשתובב, לקרוע בגדים ולחטוף תיקים. אבל תסתכלו על הצד החיובי. הוא הכלב הכי נאמן שיש. הארולד הוא לא היחיד שאווה הצילה. היא גם אוהבת להציל חפצים, צמחים, ספרים וכל מה שניתן בעצם להציל. לאווה יש חלום לכתוב ספר ולהוציא אותו לאור. אבל יש לה גם חלום עוד יותר גדול והוא למצוא את הגבר שאיתו תרצה להיות לעד. כשהיא טסה לריטרייט כתיבה באיטליה ומחליטה לקחת פסק זמן מעולם הדייטים המסובך, הדבר האחרון שהיא מצפה הוא למצוא את אהבת חייה, אבל זה קורה ואווה מרגישה בעננים. 

בריטרייט כל המשתתפים הם אנונימיים לחלוטין. אפילו השם שבו הם מציגים את עצמם הוא לא באמת שמם האמיתי. אווה מציגה את עצמה בשם אריה והגבר שנשבתה בקסמו מכונה דאצ'. אווה מוקסמת מדאצ' שהצטייר כגבר מקסים, מצחיק וטוב לב. ממש גבר החלומות. הם מבלים נהדר ביחד, גם אם הם לא יודעים למעשה שום דבר אחד על השני. הרעיון של ליהנות מהזמן שלהם בלי המטען של עברם מוצא חן בעיניהם. אבל הריטרייט מגיע לסיומו וכעת עליהם לחזור הביתה למציאות חייהם. אווה ו"דאצ'" מתכננים להמשיך את הקשר האינטנסיבי שהתפתח ביניהם. אבל עד מהרה הם יגלו עד כמה העולמות שלהם כל כך שונים בכל היבט אפשרי. מסתבר שהחיים הרבה יותר פשוטים כשמתנתקים ממטען העבר. 

האם האהבה העוצמתית שלהם תצליח לגבור על כל המשקעים והגילויים הצפויים להם האחד על השני? את התשובה תמצאו בספר המהנה: "לאהוב את החיים"! 

אני מאוד אוהבת את הכתיבה הכיפית והקולחת של סופי קינסלה שתמיד מצליחה לגעת בנושאים מהחיים בדרך קלילה ומעניינת. גם הפעם נהניתי מהספר אם כי חייבת לציין שהדמויות של אווה ו"דאצ'" היו לעיתים בלתי נסבלות ואף הזויות. אבל אהבתי את השינויים שחלו בחיי הזוג המוזר הזה ואת הדינמיקה שלהם עם החברים הטובים שלכל אחד ואחד מהם סיפור יוצא דופן משלו. קשה להחליט מי היה הכי מוזר ביניהם כי בחבורה הזו המוזרויות שולטת ואיכשהו יש בזה קסם וגם לא מעט קטעים משעשעים ומצחיקים. כך שבסופו של דבר חוויית הקריאה הייתה טובה ומוצלחת. זהו בהחלט ספר קליל עם תובנות שיעביר את זמנכם בנעימים. 

שורה תחתונה: בפעם הבאה שאתם נכנסים לסאונה, תחשבו על הספר הזה! 

358 עמודים
מאנגלית: דנה טל
הוצאת הכורסא 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...