יום שלישי, 23 באוגוסט 2022

הבהוב באפלה

הבהוב באפלה / סטייסי ווילינגהם


תכירו את קלואי. היא מאורסת לדניאל שאותו הכירה לפני פחות משנה והם עומדים להתחתן ממש בקרוב. אבל דווקא כשנראה שהחיים מחייכים אליה, העבר חוזר לטלטל אותה בעוצמה. לפני 20 שנה כשקלואי הייתה בת 12, משפחתה התפרקה כשהתגלה שאביה הוא רוצח סדרתי שאחראי לרצח של שש נערות צעירות. גופותיהן של הנערות לא אותרו מעולם, אבל מה שגרם להרשעתו היא קופסה שקלואי מצאה עמוק בתוך הארון של הוריה ובה תכשיטים שהיו שייכים לנערות. את כל אחד מהתכשיטים, הנערות ענדו ביום שבו ראו אותן בפעם האחרונה והימצאותם ברשות אביה של קלואי גרם להרשעתו ובמסגרת עסקת טיעון הוא נידון לכמה מאסרי עולם. האם ניסתה להתאבד ואושפזה במוסד וקלואי ואחיה הגדול בן ה-15 נותרו לבדם. 

כעת 20 שנה אחרי, קלואי חשבה שהעבר המחריד נותר מאחוריה וכי היא יכולה להמשיך הלאה בחייה. היא עברה דירה והפכה לפסיכיאטרית שעוזרת למטופליה, אבל האמת היא שלא הכל מושלם אצלה ועל כך יעידו כדורי המרשם שהיא מחזיקה בהישג יד. אבל הטלטלה הגדולה מתרחשת כשנערות חדשות נעלמות והאופן שבו מתרחשים האירועים דומה יותר מידי למעשיו של אביה של קלואי היושב מאחורי סורג ובריח כבר שני עשורים. קלואי שוב מוצאת את עצמה בלב הסערה ולמרות שהכדורים שהיא נוטלת גורמים לה לבלבל בין מציאות לדמיון, היא נחושה לגלות את אשר מתרחש בהווה ולחשוף האם יש לאירועים קשר לעבר. 

מה קלואי תגלה? האם אכן קיים קשר בין הרציחות בהווה לבין אלו מלפני שני עשורים? את כל התשובות תמצאו בספר המתח הכל כך משובח: "הבהוב באפלה"! 

אוהבי ספרי המתח - אתם ממש לא רוצים לפספס את הספר הזה! הוא היה מעולה בעיני ועלה על כל הציפיות. זה מסוג הספרים שפשוט אי אפשר להניח מהיד. העלילה מרתקת לכל אורכה, היא קצבית, מהודקת היטב בצורה כזו שכדאי לשים לב לכל פרט ולכל משפט וגדושה בהתפתחויות ותפניות בלתי צפויות. הדמויות נהדרות ומתעתעות. הן משחקות בראש הקוראים ומצליחות לזרוע ספק אחר ספק. ממש נהניתי להיחשף לגילויים וקראתי את הספר בדריכות ובשקיקה. זהו אחד מספרי המתח הכי טובים שיצא לי לקרוא לאחרונה ובזכותו גיליתי סופרת חדשה שאני כבר מחכה לספר הבא שלה.

שורה תחתונה: "הבהוב באפלה" הוא ספר מתח מבריק ומעולה שעליו אני ממליצה בפה מלא! 

360 עמודים
מאנגלית: יסמין קלין
הוצאת תכלת 
שנת הוצאה: 2022 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אורח באחוזת פארלי

אורח באחוזת פארלי / ריס בואן השנה היא 1941 ובאחוזת פארלי הממוקמת במחוז קנט באזור כפרי באנגליה חייל נופל אל מותו כשהמצנח שהיה ברשותו לא נפתח....