יום חמישי, 27 באוקטובר 2022

התוכנית להגנת עדים

התוכנית להגנת עדים / משה מיכאל

תכירו את ירון, צעיר בשנות ה-20 לחייו שהסתבך עם האנשים הלא נכונים ומצא את עצמו במרכזה של פרשיית הברחת סמים. בכדי להצליח לצאת מהתסבוכת, ירון משתף פעולה עם המשטרה ונכנס לתוכנית להגנת עדים שבמסגרתה הוא אמור להתחיל בחיים חדשים בלונדון בזהותו החדשה. 

במטוס, ירון מגולל בפני השוטר והשוטרת שעימו את כל אשר עבר עליו בתקופה האחרונה. הוא מצליח לרתק בעיקר את השוטרת בסיפורו שמלבד חוויות מסוכנות, מכיל גם את שלל הרפתקאותיו עם נשים בכל אחד מהיעדים שאליהם הגיע. כעת, בלונדון חייו של ירון שקיבל את השם "מארק אלן", אמורים להיות הרבה יותר רגועים ושלווים. אבל תוכניות לחוד ומעשים לחוד. נראה כי כשהצרות לא מגיעות עד אליו, הוא זה שמגיע אליהן וכך גם לונדון הופכת למקום לא בטוח עבורו. 

לאן מועדות פניו ומה מצפה לו בהמשך? תקראו את הספר ותגלו! 

הספר כתוב בצורה טובה ומסקרנת. הוא מוגדר כרומן אירוטי וככזה יש בו שפה בוטה, אם כי החלק האירוטי לא משתלט על העלילה. היה מעניין לקרוא את כל אשר חווה ירון במסלול המסחרר שעבר. מאחר וחלק מהיעדים שאליהם הגיע הינם מדינות לטיניות, בין פרקי הספר נשזרו משפטים בספרדית. מסתבר שאפשר לקלוט את השפה לא רק מצפייה בטלנובלות אלא גם בעוד דרכים הרבה פחות חוקיות. 

הספר מהנה אבל היו מספר דברים שלא כל כך הסתדרו בעלילה. למשל, לא ברור איך ירון חגג יום הולדת 21 אם הספיק לסיים שירות צבאי וגם להעביר שנתיים וחצי באוסטרליה. או בלונדון הוא הציג את עצמו למעסיק במפעל הדגים בשם "ירון" וכעבור מספר שבועות המעסיק קרא לו "מארק". טעויות כאלה קצת צורמות, אבל סה"כ ספר שהיה מעניין לקרוא אותו. הספר חושף את העולם האפל של הברחות הסמים, שלבי ההברחה, הדרכים המגוונות שבהם מבריחים את הסמים, הספקים, הצרכנים והאופן שבו נוצר הקשר בין השניים. מלבד סקס וסמים, גיבור הספר גם מאוד נהנה מגלישה והוא שילב את האהבה הזו בין שתי הנאותיו האחרות. 

שורה תחתונה: הספר "התוכנית להגנת עדים" גדוש בסקס, סמים וים כחול והוא יפגיש אתכם עם ירון שהסתבך בגדול.

310 עמודים
עריכה: אילן גטניו
אוריון הוצאת ספרים 
שנת הוצאה: 2022 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...