יום חמישי, 6 באוקטובר 2022

ירח דבש, זה לא!

ירח דבש, זה לא!


אוהבים קומדיות רומנטיות? בא לכם לקרוא על זוג מקסים במיוחד? אם עניתם "כן" על שתי השאלות - הספר הזה הוא בדיוק עבורכם!

תכירו את אוליב טורס. היא בטוחה שהמזל הרע נדבק אליה כמו זבוב טורדני. לאוליב יש אחות תאומה בשם איימי העומדת להתחתן עם בחיר ליבה. אוליב ואיימי אולי זהות כלפי חוץ, אבל באופי הן מאוד שונות. נראה שבניגוד לאחותה, המזל הטוב מחייך לאיימי שזוכה בשלל הגרלות ומוכיחה שדווקא יש מתנות חינם. היום הגדול של איימי הגיע והיא מתחתנת עם אהובה. אבל משהו כנראה היה ממש לא תקין בבופה כי כל האורחים כולל החתן והכלה מוצאים את עצמם סובלים מקלקול קיבה חריף. היחידים שלא הושפעו מהבופה הם אוליב שכנראה הקיבה שלה עמידה במיוחד ואיידן תומאס, אחיו של החתן, האדם האחרון שאוליב רוצה לראות. 

איידן ואוליב הפכו כעת לגיסים בעקבות החתונה. אבל השניים ממש אבל ממש לא מסתדרים ביניהם. הכלה והחתן היו אמורים לצאת בתוך שעות לירח הדבש שבו זכתה איימי באחת ההגרלות. אבל מצבם הרפואי לא מאפשר להם להתרחק מהכיור והאסלה, ולצערם, אם לא יצאו לנופש יפסידו אותו. הפתרון של איימי הוא פשוט. אוליב תטוס לירח הדבש במקומה. הרי הן תאומות זהות ולא יגלו את התרמית הקטנה שלהן. אבל מי שילווה את אוליב הוא לא אחר מאשר איידן, האורח השני שלא סבל מקלקול קיבה היות והוא לא התקרב לאוכל של הבופה בשל חשש מחיידקים. מסתבר שהחשש שלו היה בסופו של דבר מוצדק!

לאוליב אין הרבה ברירות. או שהיא טסה לחופשת ירח דבש עם איידן או שהחופשה מתבזבזת. אז למרות הפרטנר האיום שממש לא בא לה בטוב, אוליב טסה. אבל מן הסתם  - ירח דבש זה ממש לא!
מה מצפה להם בחופשה? האם עשרת הימים שלהם ביחד ישנו במשהו את הרגשות הטעונים שלהם האחד כלפי השני? את כל התשובות תמצאו בספר הכייפי של השנה: "ירח דבש, זה לא"!

מזמן לא נהניתי כל כך מקריאת קומדיה רומנטית. הספר משך את תשומת ליבי כבר עם קריאת התקציר וגם מאוד אהבתי את הכריכה שמושכת את העין בצבעוניות שלה. הדמויות בספר מקסימות, העלילה הייתה נהדרת וממגנטת וסיפקה קטעים רומנטיים להפליא וגם סצינות משעשעות במיוחד שגרמו לי לצחוק בקול. הספר הזה הוא בדיוק הספר שתרצו לקחת אתכם לחופשה קיצית מהנה או להעביר איתו בנעימים (ועם הרבה חיוכים) כמה שעות בסופ"ש רגוע בבית. זה הספר הראשון של כריסטינה ולורן שאני קוראת ועכשיו אני ממש סקרנית לקרוא עוד ספרים פרי שיתוף הפעולה שלהן (כן, רק עכשיו גיליתי שכריסטינה לורן אלו שני נשים שכותבות יחד). 

שורה תחתונה: אולי ירח דבש זה לא! אבל זה כן קומדיה רומנטית במיטבה הגדושה בהומור ואהבה. 

313 עמודים
מאנגלית: עדי שניידר
הוצאת אהבות
שנת הוצאה: 2022


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...