יום שני, 28 בנובמבר 2022

ומי לא בא?

ומי לא בא? / בת' אולירי

תכירו את שיבון. היא עומדת להיפגש לדייט של ממש עם ג'וזף, היזיז שלה בתקופה האחרונה. יש לה תחושה שהמפגשים המיניים ביניהם יכולים להפוך לקשר אמיתי ומלא רגש. לא קל לה לתת אמון בגברים, אבל אם לא תנסה, איך תדע אם ג'וזף הוא האחד המיועד? אבל יש רק בעיה אחת... שעת הדייט הגיעה אבל ג'וזף לא. 

תכירו את מירנדה. היא התחילה עבודה חדשה שמתאימה לה כמו כפפה ליד, וכבר מזה מספר חודשים שהיא נמצאת במערכת יחסים עם קרטר שגורם לה לצחוק בלי סוף. לכן, היא ממש מחכה לוולנטיין דיי ולארוחת הצהריים שמצפה לה עם קרטר. אבל יש בעיה אחת...הוולנטיין הגיע אבל קרטר לא. 

ותכירו את ג'יין. היא עזבה את מקום עבודתה ואת לונדון שבורה ומובסת ומנסה להתחיל בחיים שלווים ושגרתיים בווינצ'סטר. ג'ין היא אישה שקטה ומסוגרת. היא לא מעוניינת שינסו לשדך לה גברים ולכן, המציאה שיש לה בן זוג. אבל יש רק בעיה אחת. מסיבת אירוסין תתקיים בקרוב ואז כולם יגלו שהיא למעשה לבד. זאת הסיבה שהיא מבקשת טובה מידידה ג'וזף קרטר, להתחזות ערב אחד לבן זוגה. ומי לא בא?

מי אתה, ג'וזף קרטר שלא מגיע לכל מקום שבו נוכחותך נדרשת? מה הסיפור שלך, מיסטר ג'וזף? אם גם אתם סקרנים לגלות את הסיפור של קרטר אז אל תפספסו את הספר הנהדר: "ומי לא בא?"!

הספר הזה הצליח להפתיע אותי. תחילה, הוא עשה רושם של רומן רומנטי קליל, אבל היו בו התפתחויות מפתיעות ובלתי צפויות ששינו את כל התמונה והפכו את העלילה לעמוקה יותר ונוגעת. כתיבתה של בת' אולרי טובה, העלילה מהנה וקולחת והדמויות נהדרות. אהבתי גם את ספרה הקודם "דירת שותפים" ומשמח לגלות שהיא מגוונת בנושאי עלילות ספריה. אני כבר סקרנית לגבי תוכן הספר הבא שלה.

העלילה מועברת בגוף שלישי מנקודת מבטן של שיבון, מירנדה וג'יין. לכל אחת מהדמויות סיפור משלה, האנשים בחייה שמוסיפים עניין לדמות. והמכנה המשותף בין השלוש הוא לא אחר מג'וזף קרטר המסתורי שתוך כדי הקריאה תנסו להבין מה נסגר עם הבן אדם הזה? ובלי קשר למה שתחשבו עליו עם סיום הקריאה, צפויה לכם חוויית קריאה מהנה.

שורה תחתונה: סיפורן של שלוש נשים וג'וזף קרטר אחד. אבל הוא לא פה! פה לא פה לא פה פה! 

317 עמודים
מאנגלית: שאול לוין
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...