יום חמישי, 17 בנובמבר 2022

בוטיק תל אביב

בוטיק תל אביב / נעמה עציץ

תכירו את ליבי. לפני קצת יותר משנה היא התאלמנה מבעלה שנפצע קשה בתאונה ומת בבית החולים כעבור שלושה שבועות. ליבי היא אמא למתבגרת בת 16 בשם עדן, והיא מנהלת מלון בוטיק במרכז תל אביב יחד עם אחותה, מילי, צלמת במקצועה הצעירה מליבי בעשור.

בצמוד למלון ממוקמת מסעדה אותה מנהל דניאל, שהוא גם הבעלים של המבנה המשמש למלון הבוטיק של ליבי ומילי. דניאל וליבי הם ידידים קרובים, אם כי דניאל מעוניין בקשר הרבה יותר קרוב עם ליבי אך לא מעז לומר לה את אשר על ליבו. בזמן שהוא מעריץ אותה מרחוק, היא מוצאת את עצמה נמשכת לאורח איטלקי שמתארח באחד מארבעת חדרי האירוח.

בזמן שליבי מנסה להמשיך בחייה ולאפשר לליבה להיפתח לאהבה חדשה,  אחותה מילי תתאהב ותצטרך לקבלת החלטות מכריעות אודות הקשר המורכב. ועדן, בתה של ליבי תחווה את תהליך גיל ההתבגרות הסוער ולמזלה, יש לה את אמה לצידה שתשתף אותה בחוויותיה שלה ותעזור לה לצלוח את התקופה המאתגרת שהיא תקופת הנעורים. לליבי יקח לא מעט זמן להבין כי מה שדניאל חש כלפיה הוא הרבה מעבר לחיבה. השאלה הגדולה היא מי נמצא בליבה ועד לאן תהייה מוכנה להרחיק למען האהבה?

מה יקרה בין ליבי והאורח האיטלקי? ואילו אירועים חשובים התרחשו בחייהן של מילי ועדן? את כל התשובות תמצאו בספר "בוטיק תל אביב"!

הספר כתוב בצורה קולחת ומעניינת, הוא קצר וקולע ובסופו אף ימתין לכם מתכון לעוגת ביסקוויטים מפתה בטעם קפה. העלילה מדברת על מערכות יחסים, פרק ב' בזוגיות, גיל ההתבגרות וגם על אהבה שגוברת על כל מכשול. אוהבי החתולים ישמחו גם להכיר את "ג'ינג'ר", חתול רחוב שאומץ באהבה על ידי דניאל ואף שבה את ליבה של ליבי. 

סה"כ מדובר בספר חמוד להעביר איתו כמה שעות, אבל חייבת לציין שמאוד צרם לי שגיאה בספר. בתחילתו, דמותו של האורח האיטלקי כונתה "אלברטו" ופתאום כעבור מספר דפים אלברטו הפך ל"רוברטו". כשאני קוראת ספר אני מצפה שתהייה בו עקביות, תשומת לב לפרטים וששם הדמות לא תשתנה לפתע. אילולא אותה טעות צורמת, חוויית הקריאה יכולה הייתה להיות הרבה יותר מוצלחת. 

217 עמודים
עריכה: הלנה מגר-טלמור
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...