יום רביעי, 8 במרץ 2023

מושלם על הנייר

מושלם על הנייר / ג'ין מלצר


תכירו את דארה רבינוביץ', אשת עסקים מצליחה, רווקה בת 34 אשר הקימה אתר הכרויות פופולרי המיועד לציבור היהודי. היא מאוד מחוברת לדת, גאה במוצאה וחולמת על הקמת בית יהודי וכשר. הסיבה העיקרית להיותה רווקה נובעת מהחרדות אשר מלוות אותה בכל יום בחייה וגורמות לה לבחור בשגרת חיים קבועה וחסרת הפתעות מאחר וכל שינוי בשגרה המוכרת עלול לעורר בה התקף חרדה. לכן, דייטים הינם מחוץ לתחום עבורה. 

כשהיא מגיעה עם סבתה להתארח בתוכנית בוקר בכדי לדבר על היותן שדכניות, סבתה חורגת מהראיון שנקבע מראש ומציגה בפני הצופים רשימה פרטית של דארה שבה היא ציינה את כל התכונות שצריכות להיות לגבר המושלם עבורה. סבתה שיודעת כי לא תחייה לנצח, חולמת לראות את נכדתה האהובה מוצאת אהבה. הופעתן הטלוויזיונית של הסבתא והנכדה הקפיצה את הרייטינג של התוכנית שהייתה בסכנת גניזה. לכן, כריס, שהינו מגיש התוכנית, אלמן ואב לילדה בת 11, מציע לדארה הצעה שתיטיב עם שניהם. 

כריס יחפש עבור דארה מועמדים פוטנציאליים לדייטים ודארה תצא עם הרווקים היהודיים הנבחרים לדייט אשר יצולם לתוכנית הבוקר של כריס. בדרך הזו הן דארה והן כריס ירוויחו. היא תמצא את הגבר המושלם והוא יצליח להעלות את הרייטינג ולמנוע מהתוכנית שבהגשתו לרדת מלוח השידורים. כריס מודאג מהאפשרות שלא תהייה לו עבודה. כאלמן ואב לילדה מתבגרת הוא מייחל לספק לבתו את החיים הכי טובים שיכולים להיות לה. 

דארה מהססת והחרדות שוות לתקוף אותה. אבל האמת היא שהיא מוקסמת מכריס כבר זמן מה. היא צופה בו באדיקות בתוכנית הבוקר והרעיון שהתוכנית תיגנז ויותר לא תראה את כריס על המסך מטרידה אותה. למרות החרדות, דארה מחליטה לקפוץ למים הקרים ולקחת חלק בתוכנית. ככה היא גם תעזור לכריס, הקראש הסודי שלה והבלתי אפשרי (כי הוא הרי לא יהודי!) וגם אולי תצליח למצוא את הגבר ה"מושלם על הנייר".

האם דארה תצליח למצוא את ה"מושלם על הנייר" שלה? תקראו את הספר ותגלו! 

איזה ספר כיפי ומהנה! לכתיבתה של ג'ין מלצר כבר נחשפתי בספר "נשף של טעויות". גם אז נהניתי מהקריאה ולמרבה השמחה, גם הספר הזה סיפק חוויית קריאה מאוד מוצלחת. העלילה קלילה, קולחת ולעיתים אף מאוד משעשעת. נקרעתי מצחוק בעקבות הדייטים של דארה וגם עכשיו כשאני נזכרת בכל מה שעבר עליה החיוך לא יורד מהפנים. הדמויות בספר מקסימות והייתה ביניהן כימיה מחשמלת. כל כך קל לחבב אותן ולרצות להחזיק להן אצבעות על מנת שיזכו להפי אנד המיוחל. 

אני גם מאוד אוהבת את האווירה המאוד יהודית בספריה של ג'ין מלצר אשר גורמת לתחושת שייכות. כיף לקרוא על החגים והמנהגים שלנו ועל האופן שבו מתנהלים חייהם של יהודים מסביב לעולם. יש בספר גם נגיעה בנושאים כמו חרדות והתמודדות עם אובדן. יחד עם זאת, הספר גדוש ברומנטיקה במיטבה שתעלה לכם חיוך על הפנים ותחמם לכם את הלב. אז תפנו לכם מספר שעות ותרשו לעצמכם להיסחף בנעימים בסיפור נפלא על אהבה ותקווה. אני כבר מחכה בקוצר רוח לספר הבא של הסופרת הנהדרת הזו!

שורה תחתונה: "מושלם על הנייר" הוא ספר כל כך מתוק. כמו תפוח בדבש בראש השנה! 

419 עמודים
מאנגלית: חגי ברקת
הוצאת דני ספרים 
שנת הוצאה: 2023

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...