יום ראשון, 14 במאי 2023

שומרת ראש

שומרת ראש / קתרין סנטר


תכירו את האנה, היא שומרת ראש למחייתה ואוהבת את העבודה שלה. אם הייתם חולפים מולה ברחוב מעולם לא הייתם מעלים בדעתכם שהיא שומרת ראש. היא בכלל לא נראית כזו. אבל היא מאוד טובה במה שהיא עושה והעבודה מוצבת במקום הראשון בחייה. האנה איבדה את אימה וכבר למחרת הלוויה התייצבה בעבודה. בתזמון אכזרי במיוחד בן הזוג שלה שעובד באותה חברת אבטחה שבה היא מועסקת, החליט לזרוק אותה דווקא בתקופה הפגיעה שעברה עליה. 

בשביל לא להישבר, האנה מנווטת את כל מחשבותיה שוב לעבודה. אבל הפעם מוטל עליה תפקיד בלתי שגרתי ומאתגר והוא לאבטח את הכוכב הבינלאומי ג'ק סטייפלטון שהגיע לטקסס בכדי ללוות את אימו לניתוח מציל חיים. על מנת שלא להלחיץ את האם ולפגוע בתהליך החלמתה, על האנה להתחזות לחברתו של ג'ק וזה ממש לא מוצא חן בעיניה. אבל האנה היא מקצוענית של ממש והיא הולכת לעשות את תפקידה על הצד הטוב ביותר, גם אם זה אומר שעליה להיות צמודה במיוחד לגבר עוצר הנשימה שאותו ראתה עד כה רק בטלוויזיה.

האם תמלא את תפקידה כשומרת הראש של ג'ק סטייפלטון בהצלחה? ומה יתרחש בחיי האהבה שלה? את כל התשובות תמצאו בספר המתוק: "שומרת ראש"! 

הספר ממש מהנה וכתוב נפלא. העלילה מאוד קולחת, קלילה והדמויות שבה פשוט כובשות. יש לא מעט סצנות משעשעות וגם כאלו שנוגעות ללב וחושפות יותר לעומק את סיפורן האישי של הדמויות המרכזיות. אהבתי את הכימיה הנהדרת ששררה בין האנה וג'ק, את ההשפעה שלהם לטובה האחד על השני ואת הצדדים הנוספים שהתגלו באישיותם במהלך העלילה. 

את הספר הזה קתרין סנטר כתבה בימי הקורונה. היא רצתה להביא סיפור מתוק ואופטימי בתוך כל האי וודאות ששררה בעולם בעקבות התפרצות הקורונה. לטעמי, היא בהחלט עשתה עבודה נפלאה בספר הזה שכולו מתיקות, חמימות ואופטימיות. אז אם גם אתם סקרנים לגלות איך יתפתח החיבור בין מפורסם לוהט ושומרת ראש קשוחה שביצרה את ליבה היטב בשביל לא להיפגע, אל תפספסו את הספר הזה. 

שורה תחתונה: "שומרת ראש" הוא ספר קליל ואופטימי עם דמויות מקסימות שתהנו מסיפורן מאוד! 

345 עמודים
מאנגלית: דנה טל
הוצאת ידיעות ספרים 
שנת הוצאה: 2023


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוכר הספרים מפירנצה

מוכר הספרים מפירנצה / רוס קינג וספסיאנו דה ביסטיצ'י וכתבי-היד המאוירים של הרנסנס רוס קינג, כותב הספר שהינו מומחה מוכר לרנסנס האיטלקי, ער...