יום ראשון, 4 ביוני 2023

עדה קטלנית

עדה קטלנית / רוברט ברינדזה


הספר השביעי בסדרת הספרים בכיכובה של האחת והיחידה: אריקה פוסטר, כבר כאן ואתם ממש לא רוצים לפספס אותו. והפעם, במרחק קצר מביתה החדש אריקה שומעת צרחה מקפיאת דם. היא ממהרת למקום ומוצאת אישה הנמצאת במצב של הלם לאחר שגילתה את גופת אחותה. אריקה מזעיקה את המשטרה ואנשי הזיהוי הפלילי ועד מהרה הזירה נסגרת וחקירת הרצח יוצאת לדרך. 

אריקה עומדת בראש החקירה ומנסה להבין מי רצח בכזאת ברוטליות את הצעירה העונה לשם ויקי קלארק. מסתבר שויקי, שחקנית מתחילה שהקליטה פוסקאסט על פשעים אמיתיים, עבדה על פודקאסט אודות מטריד מיני אשר פרץ לחדרי מעונות של צעירות שהגיעו להיבחן. כל חומר הפודקאסט שעליו עבדה ויקי נעלם ואריקה נחושה לגלות אם יש קשר בין הרצח לבין הפודקאסט שויקי עבדה עליו. 

אבל אז מגיעה התפתחות מפתיעה בחקירה שמשנה את פני הדברים. אריקה וצוותה הולכים להעביר לילות כימים עד שיצליחו לפענח את התיק שרק הולך ומסתבך ככל שחולף הזמן ורשימת חשודים בו רק הולכת וגדלה. אריקה כהרגלה לא מתכוונת לוותר עד שתקבל תשובות לכל השאלות.

מי רצח את ויקי ומה ההתפתחות שגרמה לתפנית בחקירה? את כל התשובות תמצאו בספר המעולה: "עדה קטלנית"!

כל פעם שמתורגם ספר של ברינדזה אני יודעת שמחכה לי חוויית קריאה משובחת! נהניתי להיסחף בחקירה החדשה שנפלה בחיקה של אריקה. גם הפעם, את החקירה המשטרתית ליוו אירועים מחייה האישיים של אריקה. מה שכובש בדמותה הוא חשיפת הצד הפגיע שלה במקביל לצד המקצועי הנחוש וחסר הפשרות. 

כמו כל הספרים בסדרת אריקה פוסטר, גם הספר הזה היה פשוט נהדר. העלילה מותחת לכל אורכה, אין בה רגע דל והתפניות בעלילה מצליחות להפתיע בגדול. אני מאוד אוהבת את. הכתיבה הממגנטת של רוברט ברינדזה ושמחתי לקרוא שהוא כבר עובד על הספר השמיני בסדרה. אני כבר מחכה לו בקוצר רוח ומחזיקה אצבעות שיתרגמו לעברית גם את סדרת הספרים האחרת של ברינדזה בכיכובה של קייט מרשל. 

שורה תחתונה: ברינדזה חוזר עם עוד ספר ענק עם עלילה משובחת וסוף מהודק! 

343 עמודים
מאנגלית: ירון פריד
רימונים הוצאה לאור 
שנת הוצאה: 2023

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...