יום שבת, 29 ביולי 2023

יותר טוב מהסרטים

יותר טוב מהסרטים / לין פיינטר


תכירו את ליז בוקסבאום. היא נמצאת בשנה האחרונה שלה בתיכון ובקרוב יתקיים הפרום, נשף הסיום של התלמידים מ-י'ב. ליז מכורה לסרטים רומנטיים וגם למוסיקה שאותה היא נהנית להתאים לכל סיטואציה מהחיים. עבור כל אירוע או מצב רוח יש לה פלייליסט משלו והיא חולמת על הרגע שבו תוכל להרכיב פלייליסט רומנטי עבורה ועבור גבר חלומותיה העתידי.

למעשה, גבר חלומותיה של ליז הוא נער בן גילה בשם מייקל שהיה השכן שלה בילדותם, אבל עבר דירה עם משפחתו ומאז היא לא ראתה אותו, עד עכשיו... ליז מפנטזת לזכות בליבו של מייקל ולהיות בת זוגו בנשף, ובכדי להצליח בכך היא נאלצת להיעזר בווס בנט, השכן המעצבן שלה שאותו היא לא סובלת ושהוא גם במקרה חבר טוב של מייקל. הדבר האחרון שליז הייתה רוצה הוא לבקש מהאויב שלה עזרה, אבל מה לא עושים למען האהבה?

ליז רבה עם ווס בכל פעם שהיא רואה אותו. למעשה, קיים ביניהם פיצוץ של ממש על מקום חנייה. ליז מבטיחה לווס לתת לו את מקום החנייה לצמיתות אם יצליח לגרום לה ולמייקל להפוך לזוג. ווס מסכים ולוקח איתה איתו למפגשים עם מייקל. למרבה הפתעתה ליז מגלה שווס הוא לא הטיפוס המעצבן שחשבה שהוא. למעשה, ככל שהיא מבלה יותר זמן במחיצתו, כך מתגלים לה צדדים נוספים שלו שגורמים לה לתהות מדוע כל כך לא סבלה אותו לאורך השנים. אבל ליז מניחה את הרהוריה בצד ומתרכזת בכיבושו של מייקל. 

האם ליז תצליח לכבוש את ליבו של מייקל, הנער החתיך ששבה את ליבה כבר בילדות? תקראו את הספר ותגלו!

הספר הזה היה ממש מתוק, כייפי ומהנה. יש בו רגעים משעשעים לצד רגעים מכמירי לב. אם אתם מחפשים ספר קליל, קולח ואופטימי שיעביר לכם כמה שעות בנעימים. אז הספר הזה יתאים לכם כמו כפפה ליד. הוא מהווה הסחת דעת מרעננת, גדוש ברומנטיקה ובכל תחילת פרק ישנו ציטוט מתוך סרט מוכר. חייבת לציין שגם מאוד אהבתי את הכריכה שעל גביה מצוירות סצנות נבחרות מתוך סרטי רומנטיקה. רעיון ממש מקסים שלגמרי מתאים לאווירת הספר שבו הגיבורה חיה ונושמת את סרטי הז'אנר וחולמת להפוך את חייה לאחד מסיפורי האהבה הכי גדולים שיש.

שורה תחתונה: "יותר טוב מהסרטים" הוא ספר רומנטי מקסים שיעביר לכם את הסופ"ש בנעימים! 

300 עמודים
מאנגלית: גליה וורגן
הוצאת ידיעות ספרים 
שנת הוצאה: 2023


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...