יום שלישי, 5 בספטמבר 2023

עדיין לא נפגשנו

עדיין לא נפגשנו / סופי קאזנס


תכירו את לורה, רווקה בסוף שנות ה-20 לחייה העובדת כעיתונאית לייף סטייל. לורה היא רומנטיקנית החולמת על הגבר המושלם שיכנס לחייה בסערה. אבל נראה כי המיועד מתמהמה מלהגיע ובינתיים, לורה עסוקה בתוכנית ראיונות שבה היא מראיינת זוגות המשתפים מול המצלמה בסיפור האהבה שלהם. לורה אשר לא הכירה את אביה ואיבדה לאחרונה את אמה, שמעה כל חייה מאמה על סיפור האהבה המופלא של הוריה וחולמת לחוות גם היא סיפור מקסים שכזה. היא מחליטה לטוס לג'רזי שבאיי התעלה, המקום שבו נפגשו והתאהבו הוריה ולסקר את הסיפור עבור המגזין שבו היא עובדת.

כבר עם הנחיתה בג'רזי מתרחשת התקלה הראשונה מאחר ולורה לקחה בטעות מן המסוע מזוודה של מישהו אחר. במלון היא פותחת את המזוודה בשביל לגלות פרטים על הבעלים ותכולת המזוודה מביאה אותה למסקנה כי בעל המזוודה הולך להיות הגבר המושלם עבורה. היא בטוחה שמדובר ביד הגורל  וכי לא במקרה התרחשה תקרית המזוודה. לורה כבר מתחילה לחלום בהקיץ על העתיד להתרחש ומחליטה לחפש את הגבר שהמזוודה שלו אצלה וסביר להניח שהוא גם זה שמחזיק במזוודה שלה. 

היא מזמינה מונית ומבקשת את עזרתו של הנהג - היש לציין מאוד לא נחמד - הן במציאת הגבר המסתורי והן באיתור מקומות על האי שבהם הצטלמו הוריה שנים רבות לפני כן. אבל השהות באיי התעלה חושפת בפניה כמה אמיתות אודות שורשיה שלא הייתה מודעת להן. ובנוגע לגבר המושלם - סקרנים לדעת האם בעליה של המזוודה הוא השידוך המושלם עבור לורה? תקראו ותגלו!

הספר היה ממש מקסים, משעשע וכייפי. הכתיבה טובה וקולחת והעלילה מהנה ומתקתקה. אז נכון, אין פה הפתעות בעלילה ואפשר לנחש באיזה אופן הספר יסתיים כבר בשלב מוקדם, אבל אין הדבר פגם בחוויית הקריאה וממש אהבתי את הסיפור ואת הדמויות המקסימות שכל כך קל לחבב אותן. אם אתם מחפשים ספר קליל לקחת איתכם לחופשה - הספר הזה בהחלט יכול להיות הבחירה הנכונה עבורכם. רק שימו לב שלא לקחת בטעות מזוודה שאינה שלכם. אלא אם כן אתם מחפשים את האביר על הסוס הלבן.

שורה תחתונה: "עדיין לא נפגשנו" יפגיש אתכם עם לורה שמחפשת אחר בעליה של המזוודה בתקווה שיהפוך את חייה לסיפור מהאגדה! 

384 עמודים
תרגום: ניצן לפידות
הוצאת הכורסא 
שנת הוצאה: 2023

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...