יום רביעי, 10 בינואר 2024

אורחת לא קרואה

אורחת לא קרואה / סופי קינסלה

תכירו את אפי בת ה-26, הבת הצעירה מבין שלושה אחים. היא קיבלה מאוד קשה את הגירושים של אביה ואשתו שאמנם לא ילדה אותה אבל הייתה עבורה האם היחידה שהכירה. הפרידה הבלתי צפויה גרמה לה להרגיש שמשפחתה התפרקה. המצב רק החמיר כשאביה התחיל בזוגיות עם אישה שאפי לא סבלה וכתוצאה מכך הקשר עם האב התערער. כשאפי שומעת שאביה מכר את הבית שבו גדלה, היא מרגישה אובדן של ממש מאחר וזהו הבית שבו אפי צברה המון זיכרונות. 

האב ובת הזוג עורכים מסיבת פרידה מהבית היש לציין די כעור, אם כי, אפי תגיד לכם שהוא לא מכוער אלא מיוחד ובעל אופי. למרבה תדהמתה, אפי לא נמנית עם מוזמני המסיבה, אבל היא לא מתכוונת להישאר מחוץ לתמונה. יש לה משימה חשובה: מציאת הבבושקות האהובות עליה שנותרו בבית, לפני שאלה יזרקו לפח בעקבות מעבר הדירה. בזמן שאפי נכנסת לבית בהיחבא ביום המסיבה, היא מגלה שהאקס ששבר את ליבה לפני 4 שנים גם בין המוזמנים, מה שהופך את ההתגנבות שלה להרבה יותר סבוכה ומורכבת. 

השהייה במסיבה כרואה ובלתי נראית מציב אותה בסיטואציות שונות ומשונות, חלקן משעשעות ואחרות חושפות בפניה אמיתות נסתרות. מה יהיו מעלליה של אפי, האורחת הלא קרואה הנחבאת בין הצללים? תקראו את הספר ותגלו.

הספר היה קליל וקולח בזכות כתיבתה הטובה של קינסלה שמצליחה לגוון בספריה ובכל פעם להביא דמות שונה. הפעם, במהלך העלילה דמותה של אפי חווה שינויים ומגיעה לתובנות בדרך מאוד לא קונבנציונלית. הספר היה חמוד אבל בהשוואה לספרים אחרים של הסופרת הרגשתי שהפעם הוא היה פחות מצחיק ומשעשע. את המקום המרכזי של הבידור תפס רומן משפחתי שעסק ביחסי הורים וילדיהם והשפעת הגירושים על ילדים בוגרים. כמובן שיש בספר גם רומנטיקה ואוירה אופטימית למדי. סה"כ מדובר בספר חביב שיעביר לכם מספר שעות בנעימים. 

299 עמודים
מאנגלית: דנה טל
הוצאת הכורסא
שנת הוצאה: 2023



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...