יום שבת, 13 בינואר 2024

צנצנת של לבבות

צנצנת של לבבות / ג'ניפר הילייר


תכירו את ג'ורג'ינה או כפי שחבריה קראו לה: ג'ו. כשהייתה בת 16, חברתה הטובה ביותר, אנג'לה, מי שהייתה מלכת הכיתה, נעלמה ומעולם לא שבה לביתה. רק כעבור שנים שרידיה של אנג'לה התגלו ביער הסמוך לבית ילדותה של ג'ו והגילוי חשף את ג'ו כמעורבת בהיעלמות חברתה. בזמנו, ג'ו ניהלה מערכת יחסים עם בחור המבוגר ממנה ב-5 שנים בשם קלווין ג'יימס. כעבור שנים לאותו קלווין דבק הכינוי "החונק מסוויט ביי" ועם גילוי שרידי גופתה של אנג'לה קלווין נידון למספר מאסרי עולם על מספר רציחות וג'ו נאסרה ל-5 שנים על מעורבותה ברצח של אנג'לה.

הבלש קייזר ברודי, מי שעצר את קלווין ואת ג'ו, היה בגיל 16 חברם הטוב של ג'ו ואנג'לה. הוא כאב את מות האובדן של אנג'לה ואת מעורבותה של ג'ו. אבל מסתבר שהפרשה רחוקה מסיום. קלווין ג'יימס בורח מהכלא ולמשטרה אין קצה חוט בנוגע למקום הימצאו. 5 שנים חולפות וג'ו מסיימת את תקופת המאסר שלה. היא חוזרת לבית אביה ומבינה כי עליה להתחיל מאפס.

אבל יש סודות בעבר שרק מעטים יודעים עליהם ואם זה תלוי בג'ו, היא לא מתכוונת לשתף בסודה את אף אחד. אבל כשרציחות נוספות ומזוויעות מתרחשות ג'ו מבינה שהסכנה קרבה. קייזר ברודי לא אמר נואש מלנסות למצוא את קלווין, הרוצח הנמלט. הוא שומר על קשר עם ג'ו בתקווה שזו תוכל להעביר לו מידע אודות מקום הימצאו של קלווין, אך ג'ו מצידה טוענת כי לא ראתה אותו מאז יום המשפט. 

האם לרציחות החדשות יש קשר לרציחות מהעבר ואכן קלווין ג'יימס שב לרצוח? מהו הסוד של ג'ו? האם קייזר יצליח לפענח את הרציחות ולאתר את קלווין? את התשובות לכל השאלות תמצאו במותחן הפסיכולוגי הסוחף: "צנצנת של לבבות"!

הספר היה מרתק וקולח ובלי רגע דל. יש בסיפור הרבה התפתחויות מעניינות, חלקן לחלוטין בלתי צפויות לעומת אחרות שכן היה אפשר לנחשן מעט לפני הגילוי. העלילה אשר הועברה בגוף שלישי ובפרקים קצרים, הייתה מוצלחת בעיני, אם כי לעיתים היא הייתה די מקאברית ומצמררת באכזריותה. הספר מדבר על סודות, שקרים, גנטיקה וטבע האדם. אם אתם נהנים ממותחנים פסיכולוגיים ולא נרתעים מגילויי רוע טהור ואכזריות של ממש, הספר הזה יספק לכם את מבוקשכם. מחכה כבר לספר הבא של הסופרת!

375 עמודים
מאנגלית: שירלי נצר-שחר
מטאור הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2023


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...