יום רביעי, 24 בינואר 2024

נמרים אמיתיים

נמרים אמיתיים / מיק הרון

הספר השלישי בסדרת הספרים בכיכובם של הסוכנים הכושלים לבית סלאו כבר כאן, ובטרם נפתח רשמית החלק השלישי תמצאו בתחילת הספר נובלת בונוס בשם "הרשימה" שנכתבה בין הספר השני והשלישי. המתרחש באותה נובלה יכול בקלות לשמש לספר המשך באורך מלא. אבל בואו נחזור לספר השלישי...

אם כבר קראתם את הספרים הקודמים, אתם בטח מכירים את חבורת הסוסים איטיים, אותם סוכנים לא יוצלחים אשר במקום לפטר אותם, הוחלט להעבירם ל"בית סלאו" בניהולו של הסוכן הוותיק ג'קסון לאמב, טיפוס חסר עידון, עוקצני וציני שבדרכו הייחודית והמאוד מוזרה בסופו של דבר דואג לשלום הסוכנים שלו, גם אם זה לא נראה ככה. כשקתרין סטנדיש, אחת מה"סוסים האיטיים" נחטפת, וסוכן אחר מנסה לחלצה ובעקבות כך מוצא את עצמו נחקר על ידי הסוכנות הראשית הנמצאת בריג'נטס פארק, לאמב ואנשיו נכנסים לתמונה ומנסים להבין מי חטף את קתרין ומדוע.

מאחורי החטיפה נמצאת בצורה ישירה ועקיפה שרשרת ארוכה של אנשים שלכל אחד ואחד מהם תוכניות, יעדים, מטרות ושלל מזימות. קשה להבחין מי אויב ומי חבר. האם הסוסים האיטיים יצליחו לקלוט את המזימה מהר? תקראו את הספר ותגלו!

אם כבר קראתם את שני הספרים הראשונים בסדרה ואהבתם, צפויה לכם גם הנאה מהספר השלישי בסדרה שיגרום לכם להפעיל קצת את הראש ולנסות לעקוב אחר שרשרת המזימות הארוכה במיוחד שבה מעורבים גורמים רבים, ביניהם אנשי ציבור רמי דרג, שכירי חרב, אנשי צבא ומודיעין בהווה ובעבר, ומול כולם יצטרכו להתמודד אותם "סוסים איטיים", הסוכנים שאף אחד לא לוקח ברצינות.

לצד מותחן ריגול אשר צבר תאוצה בעיקר בשליש האחרון של הספר, היה בעלילה גם פן שנון וסרקסטי, לרוב בשל דמותו השנויה במחלוקת של ג'קסון לאמב, העוקצני והדי דוחה מבחוץ והמאוד חידתי מבפנים, שאף נוטה להברקות נדירות שגורמות לעיתים לסלוח לו, אבל רק טיפונת, על הצד המאוד לא נחמד שלו. מעניין אם בחלק הרביעי בסדרה תורחב נובלת הבונוס המוצלחת שמופיעה כאמור בתחילת הספר. בכל מקרה, יש למה לחכות!

390 עמודים
מאנגלית: נעה שביט
הוצאת אריה ניר ומודן 
שנת הוצאה: 2024


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...