יום שלישי, 13 בפברואר 2024

קרוב מדי

קרוב מדי / נטלי דניאלס

תכירו את קוני. היא מאושפזת במחלקה פסיכיאטרית בעקבות פשע מזעזע שאותו היא כלל לא זוכרת שביצעה. לפני שהחיים שלה התהפכו, קוני חיה חיים נורמטיביים למדי כשהיא נשואה לקארל ואם לשני ילדים. הבכור הוא נער בשם ג'וש והקטנה היא אנני. קוני אהבה את שכונת מגוריה והתחברה לשכנתה, נס, אשר הקימה משפחה עם בת זוגה. שתי המשפחות שילדיהם היו באותם הגילים בילו המון יחד. אבל משהו נורא קרה וקוני נמצאת במצב מעורפל, עם כוויות בגופה ובדידות איומה. היא לא מבינה למה אף אחד לא מגיע לבקר אותה מבני משפחתה.

אמה היא הפסיכיאטרית של קוני. בכל מפגש עימה היא מנסה לדרבן אותה לדבר ולהיזכר בכל אשר התרחש בטרם אושפזה. המשימה לא פשוטה היות וקוני ממאנת לדבר. אבל לאמה יש סבלנות רבה והיא חדורת מטרה לגלות את כל אשר חבוי ומודחק במוחה של קוני. סיפורה של קוני מצליח לרתק את אמה אשר סקרנית לפענח את מה שקוני לא חשפה בפני איש. ככל שהפגישות בין השתיים נמשכות, אמה מתחילה להרגיש קרבה רבה לקוני שלמרות מצבה הקטטוני מצליחה איכשהו לקרוא אותה ולהבין לליבה.

מה קרה בחייה של קוני שהביא אותה למוסד פסיכיאטרי? תקראו את הספר ותגלו!

איזה ספר נהדר! זה מסוג הספרים שפשוט לא ניתן להניח מהיד. קראתי אותו בעניין רב ובדריכות וממש הסתקרנתי לגלות באיזה אופן תתפתח העלילה. הסיפור היה מצוין לכל אורכו והעלילה הייתה מאוד קולחת, מרתקת, סוחפת וגדושה בתפניות בלתי צפויות. אהבתי את דמותה החידתית של קוני אשר סיפורה נחשף תוך כדי התקדמות העלילה. כמו כן, אהבתי גם את דמותה של אמה, הפסיכיאטרית שהייתה נחושה לא לוותר על המטופלת שלה, ובזמן שהיא עסקה בגילוי האמת על קוני נחשפות בפנינו הקוראים גם אמיתות בנוגע אליה. האחווה שנוצרה וצמחה במפתיע בין שתי הנשים הללו היה מאוד נוגע ללב.

זהו מותחן פסיכולוגי עצוב, עוצמתי ומטלטל המדבר על מערכות יחסים, חברויות, אשמה, בגידה, אובדן, חולי, נפש האדם וגם על אהבה על מגוון סוגיה. התרשמתי מאוד לטובה מכתיבתה המשובחת של הסופרת ומהסיפור הסוחף שרקמה. אני כבר מחכה כבר לספר הבא שלה, ועד אז אני מתכוונת לצפות במיני סדרה הבריטית בת ה-3 פרקים המבוססת על הספר בתקווה שתהייה מוצלחת כמו הספר. אם אתם אוהבים מותחנים פסיכולוגיים, אתם ממש הולכים לעוף על הספר הזה שעליו אני ממליצה בחום! 

301 עמודים
מאנגלית: שאול לוין
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...