יום שישי, 9 בפברואר 2024

יוצא מן הכלל

יוצא מן הכלל / קריסטן קאליהן, סמנתה יאנג

תכירו את פארקר בראון. היא באה ממשפחה אמידה ולאחרונה התקבלה לעבודת חלומותיה. הבעיה היא שהבוס הגדול נותן קביעות בחברה רק לעובדים נשואים או לכאלה שנמצאים במערכת יחסים רצינית. אז מהי הבעיה אתם שואלים? פארקר היא רווקה וגם אין לה שום מערכת יחסים באופק. מאחר והיא ממש לא רוצה לאבד את העבודה, פארקר נוקטת בצעד חריג המנוגד לחלוטין לאופייה ושוכרת את שירותיו של גבר צעיר על מנת שזה יעמיד פנים שהוא בן הזוג שלה. 

ריס מורגן הוא מתאגרף לשעבר שמנהל את מכון האגרוף שהותיר לו אביו, יחד עם חוב לא מבוטל בעקבות הימורים לא מושכלים. כשריס מגלה שאחיו הצעיר, דין, החליט להשיג כסף קל באמצעות גילום של בן זוג, הוא מזדעזע והולך לפגוש את האישה המטורללת שמנסה לדרדר את אחיו הקטן והמשכיל לזנות. ריס מגיע לדייט עם פארקר בשביל להעמיד אותה במקומה. אבל אז הבוס מופיע לפניהם וריס למרבה ההפתעה מעמיד פנים שהוא בן הזוג של פארקר ומזעזע אותה וגם קצת את עצמו.

ריס ופארקר הם כמו שמן ומים. אין ביניהם שום מכנה משותף. ריס עצום, שרירי וקשוח, מנבל את הפה בלי סוף ולא דופק חשבון. ואילו פארקר היא קטנטונת, עדינה שלא מעזה להוציא קללה מפיה. אבל השניים מחליטים בכל זאת להעמיד פנים שהם זוג כי לפארקר כאמור מאוד חשובה המשרה שלה ולריס חשוב מכון האגרוף שהוא עלול לאבד בגלל חובות והכסף שירוויח מההתחזות יספק לו מרווח לנשימה. העמדת הפנים די קשה, עד שהיא הופכת לקלה במיוחד ומה שקודם לכן הרתיע אותם האחד מן השני מתחיל להלהיט יותר ויותר כל מפגש ביניהם. 

אז איך תראה מערכת יחסים מזויפת בין צעירה עשירה ומנומסת להפליא ומתאגרף קשוח שכל מילה שנייה שלו היא קללה? את התשובה לכך תמצאו בספר המתוק: "יוצא מן הכלל"! 

הספר היה ממש חמוד, קליל, כייפי ומהנה. העלילה הייתה קריאה להפליא, גדושה ברומנטיקה, סצנות משעשעות וגם סצנות ארוטיות שלמרבה השמחה לא השתלטו על הספר. הסיפור המתוק הזה מאוד זרם לי בזכות הכימיה המעולה שהתפתחה בין ריס ופארקר אשר למרות השוני הרב ביניהם מצאו שפה משותפת ודי לוהטת, יש לומר. אבל לא רק. הם גם הצליחו להעלות נושאים כאובים מהעבר, להבקיע את החומות שהקיפו את ליבם ובכך חשפו את פגיעותם ואנושיותם. פארקר הייתה מקסימה וכובשת וריס מושלם שנותן נוק-אאוט ללב. מתאגרף כבר אמרנו? 

שורה תחתונה: הספר "יוצא מן הכלל" הוא הסחת דעת יוצאת מן הכלל! מומלץ בחום! 

317 עמודים
מאנגלית: אמנון כץ
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גן החורף

גן החורף / כריסטין האנה מרדית' ונינה, שתי האחיות לבית ויטסון שונות האחת מן השנייה כמו שמן ומים. מרדית' נשואה ואם לשתי בנות בוגרות. ה...