יום שבת, 6 באפריל 2024

הלילה שבו נעלמו עקבותיה

הלילה שבו נעלמו עקבותיה / ליסה ג'ואל

תכירו את סופי. היא מחברת של סדרת ספרי בילוש שהחליטה לעזוב את לונדון ולעבור לאזור כפרי עם בן זוגה אשר קיבל משרת מנהל בקולג' המקומי. נראה כי חייה של סופי עומדים להיות מעתה רגועים ושלווים ושיהיה לה המון זמן פנוי בכדי לכתוב את הספר הבא שלה. אז זהו, שלא. הפרבר האנגלי שאליו עברה מתגלה כרווי התרחשויות אפלות ומסעיר כמו אחת מהזירות שרקמה בספרים שלה.

לפני שנה, זוג ההורים בני ה-19, טלולה וזק יוצאים לבילוי בבר ולא שבים הביתה. קים, אמה של טלולה אשר שמרה על בנם בן השנה בשעה שהוריו בילו מחוץ לבית, מתעוררת ומגלה שבתה והחבר שלה לא חזרו לישון. היא מתחילה לדאוג כי השניים מאוד אחראיים ולא היו נעדרים ככה בלי לעדכן. מסתבר שדאגתה הייתה מוצדקת ואכן, חולפת שנה ולמשטרה אין קצה חוט שיצביע על מקום הימצאם וירמז מה עלה בגורלם.

סופי נחשפת לסיפור בדרך מפתיעה כשעל גדר הגובלת בבית שבו היא שוהה מופיע שלט שבו נכתב "לחפור כאן" עם חץ לכיוון האדמה. סופי הסקרנית חופרת ומוצאת חפץ שמוביל אותה הישר לפרשה המטלטלת של היעלמותם של זוג הצעירים אשר הפעם האחרונה שבה נראו הייתה בלילה שבו לאחר הבילוי בבר הם נסעו עם קבוצת צעירים לאחוזה מפוארת ומבודדת ומאז הכול לוטה בערפל סמיך במיוחד.  

מה עלה בגורלם ומה בדיוק התרחש באותו לילה? את התשובות תמצאו בספר המתח המוצלח: "הלילה שבו נעלמו עקבותיה"!

איזה ספר נפלא! זה הספר השלישי של הסופרת שאני קוראת ואני חייבת לציין שהיא מצליחה להפתיע בכל פעם עם עלילה טובה וסוחפת. מאוד נהניתי מהספר ששמר על עניין רב לכל אורכו. העלילה נעה בין ההווה שמתרחש בשנת 2018 לבין העבר אשר לוקח אותנו שנה אחורה וכך אנו מתוודעים אט-אט להשתלשלות האירועים. העלילה המעולה גדושה בדמויות מרתקות ובהתפתחויות מאוד מעניינות. חלקן היו עבורי בלתי צפויות ואת חלקן הצלחתי לנחש מבעוד מועד. מה שבטוח זה שלא היה רגע אחד של שעמום בספר הזה שאותו קראתי בדריכות ממש עד לעמוד האחרון. מדובר בממתק אמיתי לאוהבי ספר המתח. קריאה מהנה! 

380 עמודים
מאנגלית: ארז אשרוב
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פיקדון עיניך

פיקדון עיניך / אפרת נוה עלילת הספר מתרחשת בדרום הארץ ונקודת הפתיחה שלה היא העיר העתיקה של באר שבע אשר בה אירע אירוע ירי שבו אדם מבוגר כבן 70...