יום חמישי, 18 באפריל 2024

מזל של מתחילים

מזל של מתחילים / רעות וייס

תכירו את שרונה. היא מורה וחונכת בבית הספר המקומי בכפר שבו היא מתגוררת מאז ומתמיד. שרונה מאוד אוהבת לכתוב אבל כבר תקופה ארוכה שיש לה ממחסום כתיבה. לכן, כשבעיתון המקומי נפתחת תחרות כתיבת מדורים שונים בעילום שם, שרונה מחליטה להשתתף ולכתוב את מדור ההורוסקופ. הרעיון צץ לה בעקבות שברון לב של חברתה הטובה ביותר ורצונה לעודד אותה באמצעות ההורוסקופ מאחר וזו מתייחסת בכובד ראש לכתוב בהורוסקופ השבועי.

אבל אז קורה משהו הזוי ובלתי צפוי. כל מה ששרונה כותבת בהורוסקופ אכן מתגשם. לטוב ולרע. ההורוסקופ הופך לשיחת הכפר ושרונה נלהבת ונסערת כאחד. איך יתכן שכל מה שהיא כותבת אכן קורה? באותה העת, היא גם פוגשת בעידו צנעני, או כפי שהיא קוראת לו "עידו צנעני הבן זונה", מי שהיה חברה הטוב בימי הלימודים והפך לזיכרון מר אשר הותיר אצלה טראומה כואבת בעקבות מעשה שלו ושל שניים מחבריו, שעליו היא טרם התגברה וזוכרת אותו בכאב צורם כבר 11 שנים.

איך זה יהיה בשביל שרונה לראות שוב את עידו אחרי כל השנים שחלפו? ומה הסיפור של ההורוסקופ שמגשים את עצמו? תקראו את הספר ותגלו!

הספר היה ממש חמוד ומהנה! הכתיבה קולחת, דינאמית, עכשווית, ישירה, מאוד שנונה ומועברת בגובה העיניים. יש בסיפור רומנטיקה, הומור, אהבה לתחום הבוטניקה ותיאור מהימן לחיים בכפר. אם אתם מחפשים ספר קליל, מאוד ישראלי, בעל רעיון מקורי וכאמור נוטף שנינות מענגת, שיעביר לכם מספר שעות בנעימים, תקבלו את מבוקשכם בספר המתוק הזה, בין אם אתם חובבי אסטרולוגיה ובין אם לא.

בתחילת הספר מופיע מקרא המזלות של כל הדמויות שבספר. ובמהלך הקריאה תמצאו מספר הורוסקופים שאותם כתבה שרונה בהתאם למתרחש בעלילה ותוכלו להיעזר באותו מקרא בכדי לדעת מה נכתב עבור מי. אהבתי את דמותה של שרונה, את מסירותה לחברתה הטובה, נויה, שלא תמיד הצלחתי לקרוא אותה, ואת האכפתיות הרבה שגילתה כלפי תלמידיה שזכו לקבל ממנה אוזן קשבת ודאגה אמיתית וכנה.

שורה תחתונה: למילים יש כוח ובמקרה של שרונה זה נכון כפליים!

327 עמודים
עורכת הספר: אורנה לנדאו
שתיים בית הוצאה לאור
שנת הוצאה: 2024


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...