יום שני, 27 במאי 2024

השקר הראשון מנצח

השקר הראשון מנצח / אשלי אלסטון

תכירו את אווי פורטר. היא גרה עם בן זוגה, ראיין בבית יפה עם גינה, היא מאוהבת ונהנית מהחיים. אבל יש רק בעיה אחת: היא לא באמת אווי פורטר. למעשה, כל מה שבנתה לעצמה בחודשים האחרונים ואף בשנים האחרונות הוא שקר גמור. אותה צעירה שכעת עונה לשם "אווי" היא למעשה מתחזה שעובדת אצל טיפוס מסתורי בשם מר סמית' שאותו לא פגשה מעולם ואף את קולו לא שמעה. הדבר היחיד שהיא צריכה לדעת בעבודה הזו הוא שבכדי להרוויח כסף ולהצליח להתחמק מהמשטרה עליה לעקוב אחר הוראותיו הדקדקניות של מר סמית' בלי לשאול שאלות מיותרות.

כך היא הכירה את ראיין, המטרה החדשה שלה בעבודה שאותו למען האמת היא ממש התחילה לחבב והרשתה לעצמה לפנטז על חיים לצידו בלי הצורך לעבור ממקום למקום ולהחליף זהויות בהתאם להוראות. בזמן ש"אווי" ממתינה להנחיות הסודיות מהבוס היא נתקלת בחברו של ראיין ובבת זוגו החדשה שכשזו מציגה את עצמה אווי מבינה שמשהו ממש לא בסדר מתרחש כאן. היא מרגישה מאוימת וחוששת כי העבר מתחיל לסגור עליה. הרי איך עוד ניתן להסביר מצב הזוי שבו האישה שמולה מזדהה בזהות המקורית של אווי? זהות שאותה הותירה מאחור ומעולם לא תיארה לעצמה שתשמע את שמה האמיתי מפיה של זרה גמורה.

מי זו המתחזה שגנבה לה את זהותה? האם יש לה סיבה לדאגה? איך תצא מהמצב הסבוך שבו היא נמצאת? תקראו את הספר ותגלו!

איזה ספר נהדר! הסיפור היה מעולה בעיני ושמר על עניין רב לכל אורכו. הכתיבה נפלאה וקולחת והעלילה הייתה מרתקת, מותחת לסירוגין, מאוד מתוחכמת וממש התקשיתי להניח את הספר מהיד. יש לא מעט התפתחויות מאוד לא צפויות וטוויסטים גאוניים ממש עד לפרק האחרון. אני אוהבת ספרים שמצליחים לבלבל אותי ולהפתיע בגדול. בכלל לא התפלאתי לקרוא שהספר יעבור עיבוד לטלוויזיה. אני כבר יכולה לדמיין את ההתרחשויות בסיפור ממש מול עיני וסקרנית לגבי הליהוק העתידי של אווי, דמות תוססת ורבת תושייה. ועד אז, אני כבר מחכה לספר הבא של הסופרת בתקווה שיעמוד ברף הגבוה שלדעתי הספר הנוכחי הציב.

שורה תחתונה: "השקר הראשון מנצח" הוא ספר משובח עם נוסחה מנצחת שאוהבי המותחנים ייהנו ממנו במיוחד! 

314 עמודים
מאנגלית: שאול לוין
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...