יום שישי, 24 במאי 2024

פינלי דונובן מהממת אותם

פינלי דונובן מהממת אותם / אל קוזימנו

אל קוזימנו חוזרת אלינו עם הספר השני בסדרת הספרים בכיכובה של פינלי דונובן, הסופרת שהפכה למחסלת. אחרי שבעבר הסתבכה עם האנשים הלא נכונים והייתה קרובה למצוא את עצמה מאחורי הסורגים, פינלי תכננה לחזור ולהתמקד במה שבאמת חשוב לה: ילדיה וכתיבת ספרה החדש. אבל יש דבר אחד שלא נותן לה מנוח. מישהו מעוניין במותו של סטיבן, בעלה לשעבר, וגם אם היא ממש לא מתה עליו, היא גם לא רוצה שהוא ימות ויותיר את ילדיה הקטנים יתומים מאב.

פינלי מחליטה לברר מו מעוניין במותו של סטיבן ובכוונתה לעשות הכול בכדי למנוע את הפגיעה בו. מי שמלווה אותה בחקירה הפרטית שהיא מנהלת היא ורו, רואת החשבון שלה ואשת סודה שבה היא בוטחת מספיק בשביל להפקיד בידיה את ילדיה האהובים. ורו הפכה לשותפה לפשע של פינלי, ולמרות שהן לגמרי סומכות אחת על השנייה, לורו יש סוד אשר אותו היא ממאנת לחשוף. כשהשתיים שוב נכנסות לעולם האפל בניסיון למנוע את מותו של סטיבן, ניקו, השוטר החתיך שמעוניין בפינלי לא מוותר כל כך מהר על הצ'אנס שלו איתה.

מי מעוניין במותו של סטיבן? מה הסוד של ורו? והאם ניקו יצליח לכבוש את ליבה של פינלי? את התשובות לשאלות תמצאו בספר הפרוע: "פינלי דונובן מהממת אותם"!

אם נהניתם מהספר הראשון בסדרה צפויה לכם חוויית קריאה מהנה ביותר גם הפעם. הכתיבה קולחת ודינמית והעלילה, מהנה, קלילה ורוויית התרחשויות ובה פינלי שוב מוצאת את עצמה מסתבכת ונקלעת לסיטואציות הזויות שמפגישות אותה עם טיפוסים מפוקפקים. ואם חשבתם שהמילה האחרונה כבר נאמרה, תגלו שההפך הוא הנכון והסיום מותיר את הקוראים עם חשק לקרוא את הספר הבא בכיכובה של פינלי, אמא, חברה וסופרת שתהמם אתכם. קריאה פרועה ונעימה שתהייה לכם! 

330 עמודים
מאנגלית: אביגיל בורשטיין
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תכלת שחורה

תכלת שחורה / נטלי בירקן תכירו את שירה. היא עברה טלטלה בחייה כשבעלה האהוב, ארז נפצע אנושות במהלך שירותו במילואים והפך לסיעודי. הוא אינו מתקשר...