יום שני, 17 ביוני 2024

האורח המסתורי

האורח המסתורי / ניטה פרוס

אם קראתם ואהבתם את הספר "החדרנית", אתם ממש הולכים ליהנות מספר ההמשך בכיכובה של האחת והיחידה: מולי גריי, החדרנית שאמנם נתקלת בקשיים חברתיים ואף מתקשה לתפוס סיטואציות בזמן אמת, אבל היא מבצעת את תפקידה על הצד הטוב ביותר וברצינות יתרה. בספר הראשון, מולי נחשדה ברצח שהתבצע במלון ריג'נסי גרנד שבו היא מועסקת. הפרשה דאז הסתיימה, האמת נחשפה ומולי זוכתה מכל אשמה.

והפעם, שוב מתרחש רצח במלון. סופר מוכר שהוציא עשרות ספרים רבי מכר היה אמור לחשוף חדשה מרעישה, אך בטרם הספיק לעשות זאת הוא נפל ומת ממש מול מולי, צוות המלון וכל המוזמנים. הבלשית סטארק שבזמנו חשדה במולי במקרה הרצח הקודם מגיעה לחקור את הרצח החדש. מולי נרתעת מפגישה מחודשת עם סטארק, במיוחד כי יש לה מה להסתיר. 

מי רצח את הסופר ומה מולי יודעת על קורבן הרצח? תקראו את הספר ותגלו!

ממש נהניתי מהספר שלדעתי היה אפילו יותר מוצלח מהספר הראשון. הכתיבה נפלאה, קולחת וסוחפת וגם הפעם דמותה של מולי הייתה כובשת ביותר. אהבתי את השינוי שחוותה באישיותה, את כברת הדרך שעברה מהתקופה ההתחלתית שלה במלון, ואת דרך החשיבה המיוחדת שלה שבה היא הצליחה להבחין בפרטים זניחים אך חשובים שאחרים לא הבחינו בהם.

במהלך העלילה ישנם לא מעט חשודים אפשריים במעשה הרצח, מה שיצר סקרנות רבה במהלך הקריאה גרם לי לרצות לקרוא עוד ועוד עד שאגלה את אשר התרחש. אני מאוד נהניתי מהספר ומקווה לקרוא בעתיד עוד על אודות קורותיה של מולי, חדרנית מדופלמת ומקסימה שמסתבר כי ביכולתה גם לפתור תעלומה. מומלץ בחום! 

268 עמודים
מאנגלית: רנה ורבין
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...