יום שבת, 22 ביוני 2024

חורף בניו יורק

חורף בניו יורק / ג'וזי סילבר

תכירו את אייריס. היא יצאה ממערכת יחסים הרסנית וממש ברחה מלונדון לניו יורק, המקום שבו אימה המנוחה הייתה מאושרת בצעירותה. אייריס הצליחה לשקם את חייה, מצאה עבודה וחברים טובים והרגישה יותר מחוזקת ופחות שברירית. בעת שיטוטיה ברחובות ניו יורק היא מגיעה לגלידריה המפורסמת של משפחת בלוטי ומזהה את דלת הכניסה בזכות תמונה מאלבום התמונות של אימה. 

בגלידריה היא פוגשת בג'יו בלוטי, בחור ממוצא איטלקי שבשבילו הגלידרייה היא מפעל חיי המשפחה. הגלידריה נמצאת בקשיים ואיכשהו בידי אייריס נמצא הפתרון. היא שוקלת איך תוכל להציל את הגלידרייה וגם לשמור את סודה עימה. משימה לא פשוטה, במיוחד כשהיא מתקשה לעמוד בפני קסמו של ג'יו, האלמן המושך והכריזמטי. 

מהו סודה של אייריס? האם תאפשר לליבה להיפתח לאהבה לאחר שנכווה קשות בעבר הלא רחוק? תקראו את הספר הנהדר הזה ותגלו! 

איזה ספר מקסים! ממש נהניתי ממנו מהסיפור המתקתק שבו. העלילה הייתה כיפית, מהנה, קולחת וקלילה וזאת למרות שנגעה גם בנושאים כואבים. הדמויות נפלאות והכימיה בין אייריס וג'יו הייתה עוצמתית ומחשמלת. בכלל, משפחת בלוטי התגלתה כמשפחה מקסימה במיוחד, משפחה איטלקית מאוחדת, חמה ולבבית שתיכנס לכם ללב.

אל תתפלאו אם במהלך הקריאה יתחשק לכם לאכול גלידת וניל משובחת. במיוחד בימי השרב שעוברים עלינו. בסיום הספר גם יחכה לכם מתכון לגלידה שאולי לא מכיל את המרכיב הסודי של משפחת בלוטי, אבל תוכלו להוסיף לו את המרכיב הסודי שלכם. רק אל תגלו אותו לאף אחד! קריאה מהנה וטעימה שתהייה לכם. 

365 עמודים
מאנגלית: דנית בן-קיקי
דני ספרים הוצאה לאור 
שנת הוצאה: 2024


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...