יום ראשון, 9 ביוני 2024

חנות ספרים מול האגם

חנות ספרים מול האגם / ג'ני קולגן


תכירו את זואי, אם יחידנית להארי, ילדון מתוק בן ה-4 שמסיבה לא ברורה לא מדבר. אביו של הארי מגיע לעיתים רחוקות לביקור וזואי, מסיבות כלכליות מחליטה לעבור מלונדון האפרורית לאזור כפרי על גדות לוך נס שבסקוטלנד. זואי מחליפה את נינה הנמצאת בשמירת הריון, בעבודתה כבעלת חנות ספרים ניידת. ובמקביל היא מתקבלת לעבודה באחוזה רעועה שבה מתגורר אב עם שלושת ילדיו. שמועות לגבי אם הילדים מתרוצצות בכפר ומצליחות להרחיק את התושבים מהאחוזה הדי מרתיעה. 

זואי אכן מוצאת את בני המשפחה די מוזרים. הילדים מאוד לא מסבירי פנים, האב שקט ומרוחק ואת שעלה בגורל האם היא לא הצליחה לגלות. אבל זואי עקשנית מטיבה והיא נאחזת בעבודתה החדשה כמו הייתה הסיכוי האחרון שלה ושל הארי לעתיד טוב יותר. עבודה רבה לפניה עם ילדים שלא עושים לה חיים קלים, בן שמתעקש לא להוציא מילה מפיו ואקס שמגיח מתי שמתחשק לו. אבל זואי מוקסמת מאווירת הכפר, מהנופים הפתוחים והאוויר הצלול ומה שהטה את הכף הוא החיוך המאושר של הארי שנראה שהתאקלם היטב בסקוטלנד.

על כל אשר תחווה עם הארי במקום החדש תקראו בספר המתוק: "חנות ספרים מול האגם"!

הספר היה ממש כייפי וקליל. אסקפיזם נהדר! הפרקים קצרים, קולחים, כתובים היטב והעלילה סיפקה כמה שעות של הסחת דעת מבורכת. הספר שהכיל מעט רומנטיקה (חשבתי שתהיה יותר רומנטיקה כי זה מה שהכריכה שידרה לי), הוא בעיקרו סיפור משפחתי לעיתים מצחיק ולעיתים מעציב, עם דמויות נוגעות ללב שחוות שינויים במהלך העלילה. אחת מהדמויות שאהבתי במיוחד היא זו של פטריק, ילד צעיר, נמרץ וחברותי אשר צבע קולו הועבר בצורה שובת לב במיוחד. קריאה מהנה שתהייה לכם!

445 עמודים
מאנגלית: ניצן לפידות
הוצאת הכורסא 
שנת הוצאה: 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...