יום חמישי, 18 ביולי 2024

כעבור עשרים שנה

כעבור עשרים שנה / צ'רלי דונלי

תכירו את אייברי מייסון. היא מגישת התוכנית הפופולרית "אירועים אמריקאיים" ויודעת בדיוק מה הצופים בבית אוהבים. התחקירים שלה סוחפים את צופיה והיא כבר להוטה למצוא את האייטם המצליח הבא. לכן, כשהיא שומעת על אישה בשם ויקטוריה פורד אשר נספתה באסון התאומים לפני שני עשורים וגם הייתה חשודה ברצח מאהבה בחודשים שלפני מותה, היא מבינה שיש לה כאן חומר מוצלח לשידור.

אייברי נפגשת עם אחותה של המנוחה שמשמיעה לה הודעות מהמענה הקולי שויקטוריה השאירה זמן קצר לפני מותה ובהם היא טוענת נחרצות לחפותה. זה מביא אותה לחקור לעומק את תיק הרצח דאז שנסגר עם מותה של ויקטוריה. לשם כך, היא יוצרת קשר עם וולט ג'נקינס, מי שניהל בזמנו את החקירה ובינתיים הספיק לעזוב את המשטרה, לעבוד עם האף. בי. איי ואף לפרוש בבושת פנים. יחדיו, הם נוברים בתיק הרצח ומנסים להבין אם ישנם אי סדרים בראיות. 

אבל אייברי לא פועלת אך ורק למען איסוף חומר עבור תוכניתה. יש לה כוונות אחרות ותוכניות נסתרות שהיא רוצה להוציא אל הפועל וזה קשור בחיים שהיו לה עד לפני שלוש שנים, כשהיא הייתה בשלב אחר בחייה ואפילו נקראה בשם אחר. מהו סודה? מה באמת התרחש בתיק הרצח שנגנז בשל מות החשודה? תקראו את הספר ותגלו!

הספר היה ממש מעניין, מותח לסירוגין, מתוחכם ביותר וגדוש בתפניות מרתקות במיוחד. העלילה הייתה סוחפת לכל אורכה, קצבית וקולחת גם כשחושבים שכל הקלפים על השולחן מגלים בסופו של דבר כי לא הכול הוא כפי שנראה. אהבתי את ההתפתחויות המפתיעות, את מהלך העבודה המשותפת בין אייברי ווולט שלצד שיתוף הפעולה התנהלו גם באג'נדה פרטית שלרוב לא חפפה עם זו המשותפת. מה שהפך את הסיפור ליותר מעניין ומסקרן. מומלץ בהחלט! 

422 עמודים
מאנגלית: יסמין קלין
הוצאת מטר
שנת הוצאה: 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...