יום ראשון, 21 ביולי 2024

אנג'ליק

אנג'ליק / גיום מוסו

תכירו את מטיאס טייפר. הוא מאושפז בבית חולים לאחר התקף לב, מנסה לנוח ולמנוחתו מפריעה לואיז, סטודנטית צעירה שמנגנת בצ'לו עבור החולים בהתנדבות. מטיאס מנסה לסלק את לואיז מחדרו אך זו ממאנת לעזוב. כשמתברר לה שהוא שוטר, היא מבקשת ממנו שיעזור לה לגלות את האמת מאחורי מותה של אמה, מי שהייתה פרימה בלרינה מצליחה ומזה זמן רב ירדה מגדולתה.

מטיאס תחילה מסרב. הוא טיפוס קשה, ממורמר וחסר סבלנות. אבל הוא משתכנע לעזור, במיוחד מאחר ואחרי בירור קצר הבין כי במקרה מות האם של לואיז רב הנסתר על הגלוי וזה מסקרן אותו ומעורר את חושי השוטר שבו שלמעשה היו רדומים מאחר והוא עזב את עבודתו. 

כך מתחיל מסעם אל עבר האמת. מסע אשר בו הן מטיאס והן לואיז נחשפים וחושפים אמיתות שונות ומשונות. חקירה אחת יוצרת שרשרת של גילויים ותפניות. אז מה באמת קרה לאמה של לואיז? מה הסיפור של מטיאס? ומי היא אנג'ליק שעל שמה נקרא הספר? את התשובות לכך תמצאו במותחן הפסיכולוגי התוסס: "אנג'ליק"!

אני מאוד אוהבת את ספריו של גיום מוסו ונהניתי מהספר הנוכחי. כתיבתו נפלאה, ממגנטת, קולחת וקריאה להפליא. הספר היה קצר וקולע. יש בו עלילה מעניינת וקצבית שאין בה רגע דל והיא גדושה בהתפתחויות ותפניות מעניינות. לכאורה, עושה רושם שהכול כבר ידוע, אבל אל תשכחו שיש לכם פה עסק עם גיום מוסו, כך שתסמכו עליו שהוא יצליח להפתיע אתכם. קריאה מהנה ומפותלת שתהייה לכם! 

219 עמודים
מצרפתית: גיא קמפינסקי
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...