יום חמישי, 8 באוגוסט 2024

יינקה, איפה הבעל שלך?

יינקה, איפה הבעל שלך? / ליזי דמילולה בלקברן

תכירו את יינקה. היא בריטית בת 31 ממוצא ניגרי. יש לה תואר מאוקספורד ועבודה אבל אין לה בעל, עובדה שמטרידה מאוד את אמה ואת כל הדודות שבכל הזדמנות מתפללות עליה בכנסייה בקולי קולות על מנת שתצליח למצוא את ה"אוזבנד" שלה. הלחץ מצד האם רק גדל היות ויינקה הוא הבת הבכורה ואילו אחותה הצעירה, קמי כבר נשואה ובהריון מתקדם.

כשבת דודתה מתארסת, יינקה מחליטה לחפש בן זוג כדי שיהיה מי שיתלווה אליה לחתונת בת הדודה שצפויה להתקיים בעוד כמה חודשים. לא מדובר במשימה פשוטה עבור יינקה שעדיין כואבת את הפרידה מהאקס שהתרחשה לפני 3 שנים. אבל הלחץ מצד המשפחה עושה את שלו ויינקה תעמוד בפני שלל אתגרים שלא נוגעים רק לפן הרומנטי. אותם אתגרים בחייה יאפשרו לה ללמוד על עצמה הרבה יותר. האם ליינקה יהיה דייט לחתונה הצפויה? ומה היא תגלה על עצמה? תקראו את הספר ותגלו!

הספר היה ממש חמוד וכייפי וכלל לא הורגש כי מדובר בספר ביכורים. הכתיבה הייתה מאוד טובה וקולחת ודמותה המקסימה של יינקה התחבבה עלי למן ההתחלה. זהו רומן משפחתי נהדר המדבר על מערכות יחסים והחלטות משנות חיים. באמצעות סיפורה של יינקה, הספר ספק הצצה לתרבות שונה, מסקרנת ותוססת. יש בספר רומנטיקה, רגעים משעשעים וגם נגיעה בנושאים כבדי משקל ונוגעים ללב. אני כבר ממתינה לספר הבא של הסופרת. רוצה לציין לטובה גם את כריכת הספר שמאוד מושכת את העין. שאפו!

שורה תחתונה: ליינקה יש השכלה גבוהה ועבודה, אבל מבחינת המשפחה - בלי "אוזבנד" היא אבודה! 

404 עמודים
מאנגלית: שי סנדיק
הוצאת אריה ניר ומודן 
שנת הוצאה: 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...