יום חמישי, 15 באוגוסט 2024

סודות בשלג

סודות בשלג / ברנאר מינייה

העלילה מתרחשת בעיירה קטנה בהרי הפירנאים ונפתחת באירוע מחריד אשר בו פועלים שהגיעו לעוד יום עבודה מוצאים זירה מצמררת ובה גופת סוס חסרת ראש שנתלתה על צוק. למרות שמדובר בגופת בעל חיים ולא בבן אנוש, המפקד סרבז מוזעק למקום ומתחיל לחקור את המקרה המזעזע, אם כי הוא לא מרוצה לעזוב חקירה פעילה בשביל לחקור רצח של חיה.

דיאן היא פסיכולוגית צעירה שמתחילה לעבוד במוסד פסיכיאטרי הנמצא בפירנאים. במוסד שוהים מספר רוצחים אכזריים שהוצבו באגף המאובטח ביותר במוסד ואמורים לשהות בו עד סוף חייהם. דיאן מתחילה לחשוד כי דברים מוזרים מתרחשים במוסד. כשדי.אן.איי של מטופל נמצא בזירת גופת הסוס המשטרה מגיעה למוסד בכדי לחקור את כל הנוכחים. 

אבל המקרה המזעזע מתפתח בדרך לא צפויה כשגופה נוספת צצה, כשהפעם מדובר בבן אנוש. המפקד סרבז בודק האם זירות הרצח קשורות זו לזו. במקביל, דיאן מחליטה לערוך חקירה משלה. מה השניים יגלו? תקראו את הספר ותגלו!

הספר היה מרתק ועם תפניות מפתיעות בעלילה. מודה שלקח לי זמן להישאב לסיפור והרגשתי, לפחות בהתחלה, שהקצב בו איטי וגדוש בתיאורי טבע. אבל ככל שהתקדמה העלילה, כך הסיפור צבר תאוצה ובשליש האחרון שלו היה ממש קשה להניח את הספר מהיד. כך שאם אתם סבלניים זה בהחלט ישתלם לכם. 

הסיפור כאמור מותח בעיקר בשלבים מתקדמים של העלילה. יש בו אווירה קודרת ואף מצמררת ואפלה. בגב הספר כתוב שהוא עובד לסדרה עבור נטפליקס ואני בהחלט מתכוונת לצפות בה. מסקרן אותי לראות איזה שחקן ישובץ לתפקיד של המפקד סרבז, טיפוס עיקש וחדור מטרה אשר גם כשהיה באפיסת כוחות, המשיך לנוע לעבר גילוי האמת ונתן מעצמו את המקסימום.

שורה תחתונה: "סודות בשלג" הוא מותחן קודר. קצת כמו מזג האוויר שמלווה את הדמויות בספר. 

508 עמודים
מצרפתית: אביגיל בורשטיין
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2024


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלחישות

הלחישות / אשלי אודריין בשכונת מגורים אמידה ובדר"כ שקטה מתרחש אירוע מטלטל כשזייבייר בן ה-10 נופל מחלון חדרו בשעת לילה מאוחרת. ויטני, אמו...