יום שני, 29 במרץ 2021

אין לי מספיק מילים בגוף

אין לי מספיק מילים בגוף / דרור שגב


הרומן מספר את סיפורם של שי ויעל, שני אומנים צעירים הנפגשים בירושלים והופכים לזוג שאהבה גדולה שוררת ביניהם. שי למד אדריכלות, אך, החליט להפסיק את לימודיו על מנת שיוכל להקדיש את כל זמנו לפיסול שזה התחום האהוב עליו ביותר. יעל מעודדת את שי ללכת בעקבות חלומותיו, וגם היא מצידה מקווה להגשים יום אחד את חלומה ולהפוך לצלמת מצליחה שתמונותיה יוצגו במגזינים הנחשבים.

אבל חלומו הגדול של שי הופך לאובססיה מטרידה. הוא עסוק בפיסול שעות על גבי שעות, שוכח לאכול ולשתות, הפיסול גוזל משי את כל האנרגיה הקיימת בו, והוא לא מצליח לווסת בין אהבתו לפיסול ואהבתו ליעל. האומנות מביאה את שי לרגעי אופוריה וגורמת לו לנסוק, אבל גם גורמת לו לאבד את הפוקוס על חייו ומדרדרת אותו למעמקי התהום. ליבו של שי מתקשח והוא הופך להיות צל של עצמו. אדם קר ומנוכר המתקשה לפתוח את ליבו בפני האישה שהוא אוהב.
העלילה מתחילה בישראל, ממשיכה באמסטרדם ובדרום אפריקה ומסתיימת בישראל, בירושלים, העיר שבה שי ויעל התאהבו, התבגרו והתמודדו כל אחד עם עברו וזיכרונותיו. את עלילת הספר מלווה מוזיקה טובה ומגוונת, וכן, נופים ומראות, שקיעות וזריחות, גלי הים ורחשי הרוח והיופי הירושלמי האותנטי שעושה חשק לטייל ברחובות העיר.

הכתיבה בספר היא נהדרת, רהוטה ויפה, רגישה ועמוקה. הדמויות הינן עמוקות ומלאות רגש היוצאות למסע אישי ונפשי, מתמודדות עם שברון לב, אכזבות, פחדים ומאבקים פנימיים ובסוף מסעם יגלו אם אהבתם חזקה דיה בכדי לגבור על כל המכשולים.

שורה תחתונה: זהו סיפור על אהבה גדולה בין זוג אומנים ואהבתם הגדולה לאומנות, והריק שנוצר ביניהם שלעיתים מותיר אותם בלי מספיק מילים בגוף.

262 עמודים
עריכה: אלון אלטרס
עריכה לשונית: אמירה בנימיני-נבו
הוצאה עצמית
שנת הוצאה: 2020


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

השחר עולה

השחר עולה / סטיבן קונקולי סטיבן קונקלי חוזר עם עוד מותחן אקשן בלי רגע דל ובו אנו שבים לפגוש בדבין גריי, סוכן מודיעין ו מומחה לריגול נגדי ולמ...