יום שבת, 17 בדצמבר 2022

בלתי אפשרי

בלתי אפשרי / שרה לוטס


תכירו את רבקה או בקיצור בקה או בי. היא רווקה בעלת עסק מצליח של תפירה שבו היא מעצבת מחדש שמלות כלה והופכת אותן לבגדים, כריות ועוד מוצרים על פי בקשת הלקוחות. בי יצאה ממערכת יחסים שהותירה אותה שבורה וחסרת ביטחון. היא החליטה לנהל קשרים מזדמנים בלבד ולא לפתוח את ליבה בפני הגברים. אבל אז מגיע אליה מייל מגבר שגורם לה לחזור להאמין באהבה.

כותב המייל הוא ניק. סופר כושל הנמצא בנישואים כושלים ונאלץ להתפרנס מכתיבת ספר עבור אדם אחר. זו ממש לא הייתה השאיפה שלו בחיים. האדם שעבורו הוא כותב את הספר הצליח להרגיז אותו ועל כן הוא כתב לו מייל נזעם במיוחד. אבל רצה הגורל והוא טעה בכתובת המייל ואותה הודעה גדושה בקללות הגיע אל בי. השניים מתחילים להתכתב ביניהם, תחילה בהיסוס אך ככל שההתכתבות נמשכה כך תוכן שיחותיהם העמיק. אותו מייל שגוי יצר ביניהם קשר אינטרנטי ואינטימי מהנה וממכר ודי מהר השניים החליטו להיפגש פנים מול פנים.

יום הפגישה הגיע. בי מגיעה לתחנת יוסטון וממתינה לניק בצפייה דרוכה. ניק גם מגיע לתחנה ומחפש אותה מתחת לשעון, היכן שקבעו להיפגש. הם כותבים אחד לשני שהגיעו אבל הם לא מצליחים למצוא האחד את השנייה. בי מתחילה לכעוס ולהרגיש שעושים ממנה צחוק. ניק מתעקש שגם הוא נמצא בתחנת יוסטון. אם כך, אז למה הם לא רואים זה את זה? האם בי צודקת וניק סתם הוליך אותה שולל וצחק עליה?

סקרניים? אל תישארו במתח ותתחילו לקרוא את הספר הנפלא: "בלתי אפשרי"!

ממש נהניתי מהספר המתוק הזה שסיפר חוויית קריאה מהנה במיוחד. אל תתנו למספר העמודים שלו להרתיע אלכם. יש בין דפי הספר לא מעט תכתובות בין הגיבורים ולכן הוא מעט ארוך. אבל הוא שווה כל עמוד ועמוד. העלילה כיפית, קלילה ויש בה נגיעה בעל טבעי שגם מי שלא אוהב ספרי פנטזיה יוכל ליהנות מאוד מקו העלילה המיוחד הזה.

הספר כתוב היטב. הוא מחולק לשבעה חלקים ואפילוג ומועבר מנקודת המבט של שתי הדמויות המרכזיות בעלילה: בי וניק. אהבתי את הדמויות שהכימיה ביניהן הורגשה מבעד לדפי הספר. קראתי את הספר בעניין רב לכל אורכו והייתי ממש סקרנית לגלות מה מצפה לדמויות בהמשך העלילה ואיך הוא הולך להסתיים. אני אהבתי מאוד ומצפה כבר לספר הבא של הסופרת.

שורה תחתונה: "בלתי אפשרי" הוא סיפור אהבה מפתיע המתחיל במייל שבטעות הגיע!

528 עמודים
מאנגלית: דנה אלעזר הלוי
הוצאת דני ספרים 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...