יום שבת, 24 בדצמבר 2022

לחיות את הסוד

לחיות את הסוד / בת-שבע דמרי


תכירו את טליה. היא עובדת בחברת פרסום בשם "גרפיטימדיה" ומגדלת לבדה את רז, בנה בן ה-4. טליה התגרשה מבן זוגה כחודשיים לאחר לידת בנה ומאז היא הקדישה את חייה לבנה ולעבודתה, וגם ליוותה את אמה החולה הסופנית עד יומה האחרון. ל"גרפיטימדיה" הגיע מנכ"ל חדש וטליה נדהמה לגלות כי מדובר בתומר, גבר אותו פגשה לפני 5 שנים במהלך חופשה בקניה שאליה יצאה עם חברה.

בזמנו, היא ותומר בילו יחד בקניה שלושה שבועות בלתי נשכחים גדושים באהבה ותשוקה שכמוה טליה לא ידעה מאז. אבל החופשה הסתיימה וכך גם הקשר בין השניים. והנה הגורל מפגיש ביניהם בשנית ומערער את טליה שמתקשה להסתיר את רגשותיה. אבל ישנם עוד דברים המטלטלים את חייה. לפני מותה, אמה שינתה את צוואתה ברגע האחרון והדבר מעורר בטליה זיכרונות מודחקים מעברה הרחוק.

מהם אותם זיכרונות ואיך טליה ותומר יגיבו למפגש המחודש ביניהם? את התשובות תמצאו בספר הקולח: "לחיות את הסוד"!

הספר הינו מהז'אנר הרומן הרומנטי. יש בו מעט מאוד ארוטיקה והרבה רומנטיקה בניחוח של פעם. הדמויות מקסימות ומלאות רגש, הכתיבה מאוד זורמת וקולחת ותעביר לכם מספר שעות בנעימים, גם אם תצליחו לנחש די מהר באיזה אופן תתפתח העלילה ואף איך תסתיים.  
בסוף הספר בת-שבע דמרי משתפת בכך כי בזמן שמאור עיניה הלך ופחת, היא מצאה את האור הפנימי באמצעות הכתיבה. היה מרגש לקרוא את מילותיה, ואכן, אהבתה למילה הכתובה מורגשת בכל פרק ופרק.

שורה תחתונה: לטליה יש את רז, הסוד המתוק שלה. לכולנו יש סודות שרק מחכים להתגלות. 

346 עמודים
עריכה ספרותית ועורכת לשון: זוהר גולדפרב
הוצאת ספרי ניב 
שנת הוצאה: 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

סולם גנבים

סולם גנבים / ליאור אנגלמן תכירו את יודה, בן הזקונים במשפחת טייב, משפחת פשע מוכרת משכונת התקווה. בלידה שלו שהייתה קצת קשה, לאימו הייתה רק משא...