יום ראשון, 26 במרץ 2023

קרדיט

קרדיט / ליעד שהם


ענת נחמיאס, חוקרת משטרתית בהווה והייטקיסטית בעבר, לא נמצאת בתקופה הכי טובה של חייה. אחרי שהיא ואדם, מפקדה הישיר לא הצליחו כמצופה בחקירתם הקודמת וסופגים התעלמות מוחלטת מצד הבוס שלהם, שאולי, הם מצאו את עצמם מתעסקים בתיקי חקירה שוליים. כשאצבע או ליתר דיוק אמה אותרה ביער, השניים נקראו לטפל במקרה שהצטייר כאירוע לא רציני במיוחד. אבל מה שהתחיל במציאת אמה, הוביל לאיתורם של איברים כרותים נוספים ומכאן, הרי שמדובר בתיק חקירה הרבה יותר מורכב ממה שנראה תחילה. 

זאת ההזדמנות של ענת נחמיאס להוכיח את ערכה ואת כישוריה הממולחים והיא לא מתכוונת לוותר עליה. אבל ענת גם צריכה לקחת בחשבון את חייה האישיים ואת היותה בהריון מתקדם, פרט די משמעותי עבור מי שצריכה לעבוד נון סטופ מסביב לשעון. בנוסף, מערכת היחסים של עם דניאל, בעלה העובד בהייטק ועסוק עד מעל הראש, לא נמצאת בימיה הטובים. ענת צריכה לנווט בין עבודה ומשפחה בתקווה שתצליח לסיים בשלום את התקופה המאתגרת שבה היא נמצאת, הן בפן האישי והן בפן המקצועי. 

האם ענת תעמוד במשימה? תקראו את הספר המצוין הזה ותגלו! 

הספר היה נהדר בעיני וממש נהניתי מקריאתו. הוא כתוב היטב, מאוד מרתק וקולח. העלילה טובה, מתוחכמת ומצליחה לשמור על עניין רב לכל אורכה. שמחתי לחזור ולקרוא אודות החוקרת הנהדרת, ענת נחמיאס שלצד חקירה יסודית נאלצה להתמודד גם עם קשיים בחייה האישיים ולנווט באופן מאתגר בין היותה אם ורעיה ובין עבודתה הדורשת ריכוז רב ואת רוב תשומת ליבה. העלילה תפגיש אתכם עם דמויות מרתקות. כמו ד"ר קרן חורש המסתורית אשר בחייה רב הנסתר על הגלוי, ועו"ד איתמר קלנר אשר נחקר ברשות לניירות ערך וככל שחקירתו מתקדמת מתגלים רבדים נוספים באישיותו. אלו הן רק שתיים מהדמויות אשר מצליחות לתעתע ולהתל בנו, הקוראים. 

העלילה גדושה בהתפתחויות וגילויים, סודות ותככים אשר את חלקם ניחשתי ויש כאלה שתפסו אותי בהפתעה. ככל שהעלילה התקדמה, כך התווספו שמות לרשימת החשודים הנוגעים לחקירה שמתנהלת. אותה חקירה אשר התחילה כמקרה זניח והפכה למורכבת במיוחד המאתגרת את החוקרים וגם אותנו, הקוראים שלהוטים לגלות את האמת הנסתרת. אני בטוחה שעוד נשמע על רב פקד נחמיאס, הכוכבת העולה של המשטרה ואני מחכה בקוצר רוח לקרוא עוד אודותיה ועל חקירותיה העתידיות.

שורה תחתונה: ליעד שהם חוזר עם "קרדיט" ספר חכם ומתוחכם שתהנו להצטרף לחקירה שמתנהלת בו! 

380 עמודים
עורכת הספר: נועה מנהיים
הוצאת כנרת זמורה 
שנת הוצאה: 2023

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...