יום שני, 29 במאי 2023

כל קיץ שיבוא

כל קיץ שיבוא / קרלי פורצ'ן

תכירו את פרספונה או כפי שכולם קוראים לה: פרסי. היא בשנות ה-30 לחייה ועובדת כעורכת במגזין. כשהייתה נערה, נהגה לבלות את חופשת הקיץ בעעירה קטנה בבקתת הנופש של הוריה שם פרסי פגשה לראשונה את סם, צעיר בן גילה שהפך די מהר לחברה הטוב ביותר וגם לאהבה הגדולה של חייה.

במשך כל תקופת נעוריה, פרסי רק ציפתה לחופשות בשביל להיות עם סם. אבל משהו קרה שהפריד בין השניים וקטע את סיפור אהבתם. 12 שנים חלפו מאז ופרסי מקבלת שיחת טלפון שמחזירה אותה לעיירה שאליה לא חזרה כבר שנים. כעת, היא חוזרת לפגוש בסם ונחושה לנסות ולתקן את טעויות העבר.

האם תצליח? מה התרחש לפני 12 שנה שגרם לקרע בין פרסי וסם? האם האהבה מהעבר עודה קיימת גם בחלוף השנים? את כל התשובות תמצאו ברומן המקסים: "כל קיץ שיבוא"!

הספר אשר עלילתו נעה לסירוגין בין עבר והווה, כתוב היטב ומלא רגש ומדבר על התבגרות, אהבה ראשונה, זיכרונות נעורים, חרטה וסליחה. יש בספר רומנטיקה סוחפת וגם ארוטיקה מידתית. הפרקים קצרים וקולחים להפליא והכימיה בין הדמויות הראשיות מורגשת היטב לאורך כל העלילה.

יש הרבה מסתורין סביב אותו אירוע מן העבר שהתרחש וטלטל את חיי הדמויות המרכזיות. ערפול האירוע הוסיף עניין רב וסקרנות לגבי מה שצפוי להתרחש בהמשך העלילה. חייבת לציין גם את הכריכה המהפנטת שכל כך מתאימה לסיפור ומצליחה לשדר היטב את תפאורת ההתרחשות. 

שורה תחתונה: "כל קיץ שיבוא" הוא סיפור מרגש על התבגרות ואהבה ראשונה וגם על מחילה והזדמנות שנייה. 

314 עמודים
תרגם: שי סנדיק
הוצאת אריה ניר ומודן
שנת הוצאה: 2023


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מוכר הספרים מפירנצה

מוכר הספרים מפירנצה / רוס קינג וספסיאנו דה ביסטיצ'י וכתבי-היד המאוירים של הרנסנס רוס קינג, כותב הספר שהינו מומחה מוכר לרנסנס האיטלקי, ער...