יום שלישי, 22 באוגוסט 2023

דניאלי

דניאלי / לני באום

תכירו את דניאלי. היא נולדה בעיירה קטנה בברזיל לאם יחידנית קרה ומרוחקת שלא ידעה להביע אהבה לבתה והחליטה לנטוש אותה ולהעבירה למשפחות אומנה. כבר כילדה קטנה דניאלי לא הכירה את משמעותה האמיתית של משפחה. היא עברה ממשפחת אומנה אחת לאחרת, טרם הספיקה להתאקלם כשלפתע הגיעה אמה, קטעה את שגרת חייה השברירית והעבירה אותה למשפחת האומנה הבאה. לאורך השנים דניאלי פוגשת במשפחות אשר חלקן חמימות וחלקן הרבה פחות. 

כנערה דניאלי חלמה להגיע יום אחד לניו יורק. כשהיא כבר בוגרת ויכולה להתנהל בכוחות עצמה, דניאלי מחליטה ללכת אחרי חלומותיה, למצוא בית, אהבה ורשת ביטחון שהיו חסרים לה מאז שזכרה את עצמה. היא גם מחליטה לנסות ולאתר את אביה אותו לא פגשה מעולם ורק נחשפה לטינה שאמה חשה כלפיו. נראה כי החיים מתחילים לחייך אליה. אך, קבלת החלטה מוטעית עלולה לקטוע את האושר שהצליחה להשיג בעמל רב. 

מה מצפה לדניאלי בדרכה? האם תמצא את הבית שלו היא כל כך משתוקקת? את התשובה לכך תמצאו בספר הנהדר: "דניאלי"!

מאוד נהניתי מקריאת הספר אשר עלילתו הייתה מרתקת, קריאה להפליא, מאוד קולחת וסוחפת. סיפורה חוצה היבשות של דניאלי היה מעניין לכל אורכו. במסעה לאורך השנים דניאלי חווה אירועים נוגעים ומכמירי לב. בחלק מהעלילה ישנם אפילו רגעי מתח ומסתורין בשל העיסוק באמונות תפלות, מאגיה וכישופים וחייבת לציין שהייתי ממש ממוגנטת לסיפור המסתורי הזה וסקרנית מאוד לגבי תוצאותיו.

העלילה הנפלאה הזו מובאת בגוף ראשון מפיה של דניאלי אשר בעלילת ההווה היא בת 30. היא חוזרת אחורה בזמן לימי ילדותה ומתארת את קורותיה מילדות ועד בגרות, כשבכל פרק העלילה קרבה יותר ויותר להווה ומתארת עם המון רגש את כל אשר עבר עליה, את תחושותיה, רגשותיה, פחדיה וחלומותיה. סיפורה מעלה בליל של תחושות... עצב, חרדה, אי ודאות, וגם תקווה ואופטימיות. אני ממש נהניתי מהספר ועל כן ממליצה עליו בחום! 

240 עמודים
הוצאה עצמית
שנת הוצאה: 2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הכנרת מאושוויץ

הכנרת מאושוויץ / אלי מידווד הרומן שלפניכם מבוסס על סיפור אמיתי ומספר את סיפורה מעורר ההשראה של הכנרת האוסטרית אלמה רוזה, אשר בשל מוצאה היהוד...